فرماندهی مقاومت بسیج اسفراین عنوان کرد ؛

اعزام ۸گروه جهادی به مناطق محروم و اجرای بیش از۲۰۰برنامه در هفته بسیج

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۱:۲۴
کد خبر: ۷۷۸۲۹۴
اعزام ۸گروه جهادی به مناطق محروم و اجرای بیش از۲۰۰برنامه در هفته بسیج
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین امروز یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران ،از اجرای دویست برنامه ویژه هفته بسیج توسط این ناحیه مقاومت خبرداد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ پاسدار مهدی الهی راد در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت:خدمت رسانی گروهای جهادی در قالب 8تیم عمرانی،فرهنگی،آموزشی از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

وی تصریح کرد:اجرای برنامه میز خدمت با اعزام یک تیم پزشکی به همراه ویزیت رایگان  جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم انجام خواهد گرفت .

سرهنگ الهی راد در ادامه افزود: پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل ارتش بسیج بیست میلیونی، مبدا تحولات شگرف در ایران وسراسر جهان شد.فرمانی که به تشکیل لشکر بی ادعای بسیج منجرو درواقع تصویر واقعی کشورمان در مبارزه با استکبار جهانی شد.

الهی راد افزود:حضور قاطع بسیج در همه میادین در مقابل دشمن نشان دهنده گستردگی بسیج در همه عرصه هاست؛بسیج مظهر وحدت،ایستادگی،پیشرفت و خدمت در میان یک ملت است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اسفراین  به تشریح برنامه های این هفته پرداخت وگفت:بیش از200برنامه در این هفته انجام خواهد شد که دیدار با خانواده شهداء،غبارروبی مزارشهداء،عطر افشانی مزارشهداء ،حضور اقشار مختلف بسیج در نمازجمعه بامحوریت حمایت از مردم مظلوم یمن و راه اندازی کمپین حمایت از مردم یمن ودر پایان اجتماع پنج هزار نفری بسیجیان بخشی از این برنامه ها میباشد.

 الهی راد ضمن بیان فعالیت های انجام شده بسیج در سال 97گفت:طرح های اشتغال زادر سال جاری با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان جهت ایجاد مشاغل خرد به متقاضیان واگذار شده است که ایجاد بازارچه اقتصادمقاومتی از جمله این مشاغل میباشد.انجام پروژ های مشترک با جهاد کشاورزی و آستان قدس همچون لایروبی2 قنات در جهت خدمت رسانی به مردم انجام شده است و همچنین از جمله پروژهای عمرانی که در هفته بسیج ساخت آن آغاز خواهد شد ؛درمانگاه شهید عاقبتی با اعتباری بالغ بر 250میلیون ریال است.

وی در پایان ضمن تشکر از مساعدت ها و تلاش های اصحاب رسانه در این شهرستان بیان کرد:در هفته بسیج شاهد تشکیل قشر بسیج رسانه یکی دیگر از اقشار بسیج خواهیم بود که امیدواریم با تشکیل هیئت اندیشه ورز شاهدحضور پررنگ رسانه در خدمت به مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز