کلاس های داوری و مربیگری وزنه برداری درجه ۳ ملی در بجنورد برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۷۸۶۱۶
کلاس های داوری و مربیگری وزنه برداری درجه ۳ ملی در بجنورد برگزار می شود
رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی از برگزاری کلاس های داوری و مربیگری وزنه برداری درجه سه ملی به میزبانی شهرستان بجنورد در آذر ماه خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین محراب گفت:کلاس های مقدماتی وزنه برداری، داوری و مربیگری درجه 3 ملی کشور در دوبخش آقایان و بانوان طی روزهای 5 تا 13 آذرماه در بجنورد برگزار می شود.

وی افزود:کلاس مقدماتی وزنه برداری بانوان 5 و 6 آذرماه، کلاس مربیگری درجه 3 بانوان و آقایان 7 تا 10 آذرماه و کلاس داوری درجه 3 ملی بانوان و آقایان 11 تا 13 آذرماه برگزار خواهد شد.

محراب اضافه کرد:پیش از این بجنورد میزبانی نخستین دوره استعدادیابی اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری پسران نونهال و نوجوان هفت استان را طی مرداد امسال عهده دار  بوده و این میزبانی ها نشان دهنده پتانسیل و توانمندی خراسان شمالی در رشته پهلوانی وزنه برداری است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از زمان فعالیت هیات وزنه برداری خراسان شمالی تاکنون استقبال از این رشته ورزشی بسیار خوب بوده به طوریکه هم اکنون 25 تن از بانوان و بیش از 60 تن از مردان استان در رشته وزنه برداری مشغول به فعالیت هستند.

محراب گفت: خراسان شمالی در جذب دختران وزنه بردار به خوبی عمل کرده و شاهد حضور روز افزون بانوان در این رشته پهلوانی هستیم.

رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی با اشاره به حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان تا حد توان از این هیات و رشته المپیکی اضافه کرد: اگر حمایت های مالی مناسب و جذب اسپانسر به درستی برای این رشته صورت گیرد به طور حتم شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون وزنه برداری استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ برای شرکت در این کلاس ها جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر هیات وزنه برداری خراسان شمالی به نشانی بجنورد- استادیوم تختی- ضلع غربی استادیوم- سالن شهدای مدافع حرم از ساعت 17 الی 18:30 مراجعه کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز