در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور؛

سید احسان سیدی زاده مروج برتر کتابخوانی کشور شناخته شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۴:۲۳
کد خبر: ۷۷۹۶۱۹
سید احسان سیدی زاده مروج برتر کتابخوانی کشور شناخته شد
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سید احسان سیدی زاده در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی مروج برتر کتابخوانی کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور در تهران برگزار شد که احسان سیدی زاده از نویسندگان و مروجان کتابخوانی خراسان شمالی رتبه نخست این جشنواره را در بخش پیشکسوتان به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در مجموع سوابق ٧٠ نفر  در حوزه کتابخوانی از استان های مختلف به مرحله نهایی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی راه یافته و در نهایت سه نفر منتخب به عنوان برگزیده معرفی شدند، افزود: در بخش نگاه ویژه احسان سیدی زاده از بجنورد به عنوان مروج برتر کتابخوانی کشور معرفی شد.

سید احسان سیدی زاده مدرس بازنشسته تربیت معلم بجنورد می باشد، که تا کنون چاپ دوکتاب درموردبجنورد، نگارش بیش از١٠٠٠مقاله گزارش ومصاحبه درنشریات استان و کشور، معرفی بیش از ٧٠٠ کتاب طی دو سال در وبلاگ بجنورد ١٤٠٠، انتخاب دو سال پیاپی به عنوان برترین کتابخوان، آموزش بیش از ٢٠٠ مربی مهدکودک و معاونان پرورشی استان، معرفی کتاب های تاریخی معتبر در سه همایش دبیران تاریخ، آرشیو از نمایشگاه کتاب استان، پیشنهاد دهنده طرح هایی همچون ١٧ رکعت نماز ١٧ صفحه کتاب، پیشنهاد طرح ١٠٠ پلیس راه ١٠٠٠ کتاب و... را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است؛ مراسم پایانی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی و آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز