خیابان انقلاب پلاک ۴۰ برنامه ای برای معرفی روزهای پیروزی انقلاب ۵۷

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۶:۲۸
کد خبر: ۷۷۹۶۳۲
خیابان انقلاب پلاک ۴۰ برنامه ای برای معرفی روزهای پیروزی انقلاب ۵۷
مدیر کل صداوسیما خراسان شمالی گفت:تهیه و پخش برنامه خیابان انقلاب پلاک 40 ازبرنامه‌های این مرکز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حمید قربانی جم در نشست خبری درجمع خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:ملت ایران در حالی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می روند که دشمنان قسم خورده انقلاب تمام توان و ظرفیت خود را اعم از تهدید، تحریم، عملیات روانی و تبلیغاتی در این راه هزینه کردند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت:ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صداوسیما از سال 95 تاسیس شد تا نسل های جوان در این مدت با شخصیت ها و ظرفیت های انقلاب آشنا شوند و این محدود به دهه فجر نیست.

حمید قربانی جم افزود : ملت ایران در حالی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به پیشواز نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب می رود که دشمنان با تمام توان و ظرفیت و تلاش خود را به کار گرفته اند تا مانع ازبرگزاری آن شوند.

و این مرهون رهبری امام بزرگوار و مقام معظم رهبری ، همدلی مردم و بسیج  و پایداری آحاد مردم است.

 وی افزود: رسانه های استکبار با هزینه های بسیار بالا تمام تلاش خود را می کنند که جشن 40 سالگی انقلاب برپا نشود و اعلام کردند که ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید اما باید بدانند این شعار ها تنها باعث تخریب خودشان خواهد شد و ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند.

وی گفت: استان ما ، برنامه های تولیدی از دی ماه سال 96 آغاز شدوبرنامه کاروان انقلاب با حضور در 22 مدرسه وبرنامه 70 قسمتی کارنامه با حضور مدیران اجرایی آغاز شد و  تولید و پخش آن در رادیو و تلویزیون ادامه‌ یافت و اکنون استانداران ادوار مهمان این برنامه یک ساعته حضور می یابند.

قربانی جم ادامه داد: بسته کوتاه تلویزیونی و رادیویی به نام کارنامه با حضور استانداران ادوار خراسان شمالی و مبارزان انقلابی، تهیه و پخش مستندهای فاخر با موضوع معرفی چهره‌های انقلاب و شاخص، تهیه برنامه افق روشن با مضمون نمایش دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه‌های استان، نمایش برنامه چهل‌چراغ با تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب در روستاها و دهستان‌ها از مهمترین برنامه‌های صدا و سیما در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صداوسیما در مورد پایان آنالوگ و  پوشش کامل دیجیتال در استان نیز توضیح داد: 14 دی ماه سال گذشته شبکه های صدا و سیمای استان 24 ساعته و در جلسه ای تفاهم نامه ای منعقد شد با این مضمون که 148 اتاقک را استانداری بسازد و ما قول دادیم  برای هر کدام از این اتاقک ها صدا و سیما 300میلیون تومان تجهیزات نصب کند تا فرستنده شان راه بیفتد؛ قریب به 40 اتاقک تا هفته گذشته ساخته شد و ما هم فرستنده نصب کردیم و اگر استان بتواند به تعهدات خود عمل کند ما مشکلی برای پوشش نداریم اما رخ دادن این اتفاق تا انتهای سال بعید است.

وی در خاتمه گفت :شهرستان های گرمه و جاجرم دارای پوشش صددرصد دیجیتال شده اند و به زودی افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز