لزوم نگرش مثبت به پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۵:۰۲
کد خبر: ۷۸۰۷۹۶
لزوم نگرش مثبت به پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری
معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با تأکید بر داشتن نگاه مثبت نسبت به پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان، گفت: باید از تمام ظرفیت ها به منظور توسعه صنعت گردشگری و توریسم در استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: امروز راه نجات و رونق اقتصادی کشور و استان، صنعت گردشگری است.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: برای توسعه صنعت گردشگری استان نگاه مساعدتی و حمایتی داشته باشید و ضمن رعایت ضوابط و مقررات، بر تفسیر قوانین به نفع مردم و سرمایه گذار تأکید دارم.

معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: می دانیم که دیگر فروش نفت نمی تواند جوابگوی هزینه های کشور باشد، بنابراین باید با دید مثبت نسبت به موضوعات گردشگری و سرمایه گذاری، این بخش را رونق دهیم.

وی عنوان کرد: شهرداران در شهرهای کوچک با دوری از رویکرد بودجه محوری، با همفکری و کمک به دنبال طرح هایی باشند که رونق اقتصادی و درآمد پایدار را برای شهر خود با استفاده از ظرفیت گردشگری ایجاد کنند و ما نیز از این طرح ها حمایت کامل را داریم.

رجب زاده با اشاره به توسعه بومگردی ها در سال های اخیر، گفت: با هزینه ای اندک هم فرهنگ و معیشت و زندگی روستایی را می توان معرفی کرد و هم علاوه بر ایجاد فضای نشاط و تفریح برای شهروندان، برای روستائیان نیز ایجاد اشتغال می شود.

بر اساس این گزارش؛ ارائه طرح جامع گردشگری حصارگرمخان،  ارائه طرح جامع گردشگری و خدماتی رفاهی شهر آوا و مطالعات و طراحی فاز یک مجتمع گردشگری سردار عیوض خان شهرداری لوجلی از جمله دستورات کار این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز