باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛

برگزیدگان جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب تقدیر شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۷:۴۱
کد خبر: ۷۸۲۴۳۸
برگزیدگان جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب تقدیر شدند
مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و کتابداران برترکانون های  فرهنگی و هنری مساجد استان، با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه، این مهم را اساس توسعه عنوان کرد و گفت: هر اندازه آگاهی جامعه بیشتر  شود، مسئولیت پذیری و وظیفه مندی افراد هم بیشتر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند صورت گرفته در کتابخانه کانون های مساجد استان و کسب رتبه های برتر توسط روستای اسفیدان و بزنج و پیش از این نیز توسط روستای قلعه خان و طبر در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب، تداوم طرح های کتابخوانی در مساجد را خواستار شد.

فرخنده، افزود: هنر ما در این است که موفقیت ها را تداوم دهیم تا در عمل شاهد تکرار افتخار آفرینی ها باشیم.

وی در خاتمه برای حمایت از طرح های فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه های کانون های مساجد استان اعلام آمادگی کرد.

این نشست آموزشی با تقدیر از مدیران و مسئولان کتابخانه های روستایی که پیش از این در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب برای استان افتخار آفریدند و نیز اهداء نمادین مجوز فعالیت کتابخانه های کانون ها به مسئولان آن، پایان یافت.

گفتنی است، در این نشست با رونمایی از مجموعه منتشر شده از آثار آیت الله شهید بهشتی، کتابخانه تخصصی با محوریت آثار آن شهید بزرگوار افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز