معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

بانک های خراسان شمالی در ارائه تسهیلات سخت گیری نداشته باشند

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۳:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۸۰۳
بانک های خراسان شمالی در ارائه تسهیلات سخت گیری نداشته باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که بانک های عامل در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی سخت گیری نداشته باشند، گفت:هدف اصلی ما ایجاد اشتغال است بنابراین بانک های عامل به خصوص برای حل مشکلات بنگاه های بزرگ وقت بیشتری بگذارند و سعه صدر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید پورعیسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: حل مشکلات بنگاه های اقتصادی بزرگ برای ما حائز اهمیت است، بنابراین خود مدیران دستگاه های اجرایی متولی هم باید دنبال حل مشکلات این بنگاه ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حتی بتوانیم مشکل یکی از واحدهای تولیدی را حل کنیم، کار بزرگی انجام گرفته است پس نباید در این مسیر سنگ اندازی شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی هم در این کارگروه خبر جدیدی مبنی بر بخشودگی جرائم تا سقف 40 میلیارد ریال را داد و افزود: درخصوص تسهیلات حوزه تولید تا سقف 40 میلیارد ریال که به تاخیر افتاده،  فقط اصل پول و سود آن دریافت ولی جرائم بخشیده می شود که این کار کمک حال خوبی برای بسیاری از تولید کنندگان خواهد بود.

علی قربانی تصریح کرد: تا یک ماه آینده بانک مرکزی این مصوبه را ابلاغ خواهد کرد.

در ادامه این نشست نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:وقتی طرحی توجیه اقتصادی و فنی دارد، نباید دیگر شاهد وقفه در فعالیت ها باشیم.

هادی قوامی با تاکید بر این که باید از صادرکنندگان حمایت شود، افزود:بانک های عامل در این خصوص سنگ اندازی نداشته باشند زیرا موضوع صادرات برای همه سودآوری دارد. وی بیان کرد: رفع موانع تولید و تسهیل حوزه سرمایه گذاری دغدغه ای بود که تبدیل به قانون شد تا گرفتاری های حوزه سرمایه گذاران حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز