معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد؛

برنامه مقاوم سازی ۵هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۴:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۲۶۱
برنامه مقاوم سازی ۵هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان شمالی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان این که تعهد خراسان شمالی مقاوم سازی ۵هزار واحد مسکونی روستایی است، افزود:این تسهیلات با توجه به این که خراسان شمالی مهد زلزله است، باید سریع تر جذب شود تا مهاجرت روستاییان به شهرها را شاهد نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رجب زاده در نشست هماهنگی بانک های استان با محوریت بهسازی منازل روستاییان اظهار داشت: تسهیلاتی که دولت برای مقاوم سازی منازل روستاییان ارائه می دهد، به نوعی سرمایه گذاری است که بانک ها باید سخت گیری در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود:کمک های بلاعوض دولت به بهسازی و مقاوم سازی منازل روستاییان نوعی سرمایه گذاری است هر چند که هزینه های سنگینی در کشور بر دوش دولت است اما در این راستا باید طبق دستورعمل ها عمل شود.

رجب زاده تصریح کرد: در ارائه تسهیلات به روستاییان باید دقت شود تا الگوی معماری منازل روستاییان تغییر نکند و تمامی بافت ها با یکدیگر همگن باشند زیرا نباید شکل اصلی منازل روستاییان و اصالت این بخش تغییر پیدا کند.

وی خطاب به مدیران بانک های استان گفت: در ارائه تسهیلات به متقاضیان به خصوص حوزه تضامین از نوع کارمند، سخت گیری اعمال نشود زیرا هدف ما باید کسب رضایت مردم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز