استاندار در جمع اعضای شورای شهر بجنورد:

تنها راه توسعه و رشد استان برنامه محوری است

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۷۸۸۹۰۴
تنها راه توسعه و رشد استان برنامه محوری است
استاندار خراسان شمالی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با تاکید بر این که تنها راه توسعه و رشد استان برنامه محوری است، گفت:برای پیمودن مسیر رشد و توسعه در کشور و استان چاره ای جز داشتن برنامه ای منسجم نیست که باید در این مسیر توجه به شاخص ها هم در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست تاکیدی بر سند توسعه استان داشت و افزود:باید تمام داشته ها و ظرفیت های خود را به سمت این سند سوق دهیم زیرا جزیره ای عمل کردن موجب می شود تا منابع مالی به سمت بخش های غیرضروری سوق پیدا کند.

وی تصریح کرد: تمام استان ها از سند توسعه برخوردارند اما نکته حائز اهمیت نحوه اجرای این سند است زیرا ما هیچگاه مطالبه اجرای صددرصد کار را نداریم و نکته مهم تر آن که کار را باید در زمان خودش انجام داد.

شجاعی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با تاکید بر به کارگیری سیاست های تشویقی و معافیت ها برای سرمایه گذاران خاطرنشان کرد:باید واقعیت های جامعه را پذیرفت و از بخش خصوصی حمایت کرد و در این مسیر از سرمایه گذاران خارجی حمایت های ویژه ای داشت زیرا می توانیم از این طریق در جهت منافع استان، جهش، توسعه و عمران و آبادی قدم برداریم.

وی اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده اگر افراد با یکدیگر همراه نباشند به جایی نخواهند رسید بنابراین باید دیوار تفکیک را برداشت و مسائل شخصی را وارد حوزه کاری نکرد که البته داشتن اختلاف نظر و دیدگاه در راستای منافع مردم اشکالی ندارد اما نباید فتوای شخصی داد.

شجاعی افزود:اعضای شورای اسلامی هرگز مسائل شخصی را در اجرا دخالت ندهند و باید در جایگاه خود از چارچوب های قوانین و مقررات حمایت کنید تا بتوان نداشته ها و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز