دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده دو شهید در بجنورد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۵:۵۳
کد خبر: ۷۸۸۹۱۲
دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده دو شهید در بجنورد
استاندار خراسان شمالی با همراهی سرپرست معاونت سیاسی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، مشاور استاندار در امور ایثارگران و دیگر هیئت همراه به دیدار دو خانواده شهید بجنوردی شتافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدعلی شجاعی در دیدار نخست خود با خانواده سردار شهید رستمعلی نوری که در محور حسینیه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، خطاب به خانواده این شهید گرانقدر اظهار داشت: با تمام اعتقاد قلبی خود برای دیدار حضور یافته ام چرا که بنده باور دارم ایثارگران بزرگان و سردمداران آزادی و عزت هستند که اگر نبودند، پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگشت آن قابل تصور نبود.

دکتر شجاعی افزود: بنده و تمام مدیران استان با تمام وجود برای خدمتگزاری به مردم، به ویژه خانواده معظم شهدا آماده به خدمت هستیم و اتاق بنده نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان فردی که با تمام خضوع برای خدمت به شما آماده است، به روی خانواده ایثارگران همواره گشوده است.

وی ادامه داد: در این دیدارها شنوای مشکلات خانواده شهدا هستم و اعتقاد دارم ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات به ویژه در بحث اشتغال کافی است و ما به عنوان مدیران اجرایی باید برای تحقق آن اهتمام داشته باشیم.

در این دیدار یکی از فرزندان شهدا که دارای غرفه در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان و همچنین دارای ثبت اختراع در زمینه تولید فولاد با حذف مصرف آب و کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تولید این محصول است، خواستار حمایت مسئولان شد، که دکتر شجاعی گفت: بنده به تحول کشور اعتقاد دارم و مسیر این تحول برگزاری اینگونه نمایشگاه ها با محوریت جوانان است که با علم خود نداشته ها را به فرصت تبدیل می کنند و غفلت از این افراد بزرگترین آسیب است بنابراین بنده با اعتقاد به ارز آوری بالای صنعت فولاد و با تاکید بر کاهش هزینه های تولید حمایت خود را اعلام می کنم.

در ادامه این دیدارها نماینده عالی دولت در خراسان شمالی و هیئت همراه در منزل سردار شهید سید نورالله یزدانی حضور یافتند که دکتر شجاعی در این دیدار هم خاطرنشان کرد: با دیدار خانواده شهدا به لحاظ روحی و معنوی حظ و بهره کافی را خواهیم برد.

وی افزود: بنده با تاکید بر این که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به مسائل هیچ کوتاهی نخواهد داشت، اما بنده و دیگر مسئولان هم به عنوان خدمتگزار با خانواده شهدا دیدار خواهیم داشت، هر چند تاکید دارم نداشته های خانواده شهدا که بزرگترین آن از دست دادن این شهدای گرانقدر می باشد، قابل جبران نخواهد بود.

بر اساس این گزارش سردار شهید سید نورا... یزدانی در سال ۱۳۶۳ در منطقه سرو کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز