سرپرست معاونت سیاسی استانداری:

شأن و جایگاه مددجویان کمیته امداد باید حفظ شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۹۰۱۳۲
شأن و جایگاه مددجویان کمیته امداد باید حفظ شود
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:باید شأن و جایگاه کسانی که به آنان خدمت می کنیم، به خصوص مددجویان کمیته امداد را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمود ثمینی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: کسانی که کمیته امداد را یاری می کنند و انفاق کنندگان باید مورد تجلیل قرار گیرند چه بسا کسانی که به طور مخفیانه و یا آشکار کمک های قابل توجهی را به این نهاد دارند.

وی افزود: کمک های خادمان به محرومان به هیچ عنوان قابل توصیف نیست زیرا این افراد از اعتبار خود خرج می کنند بنابراین انفاق کنندگان و خدمت رسانی به طبقه محروم نباید فراموش شود.

ثمینی خاطرنشان کرد: امروز خدمت کردن به همه جامعه به خصوص قشر ضعیف باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد و امیدواریم به این وظیفه شرعی و الهی عمل کنیم.

در ادامه این جلسه قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: سرانه پرداختی سالانه این نهاد برای هر نفر 20 میلیون ریال است و شکاف طبقاتی و روش زندگی دو گروه چند 10هزار ریالی و چند 100 میلیارد ریالی در کشور وجود دارد.  منصور برقعی افزود: صاحبان اصلی انقلاب همین جامعه چند 10 هزار ریالی هستند بنابراین اگر با عدالت با این دو گروه برخورد نکنیم، نمی توانیم چشم خود را به این واقعیت ها ببندیم  . 

  در این آیین از زحمات عباس اهرابی مدیرکل سابق کمیته امداد استان قدردانی و مجید الهی راد به عنوان مدیرکل جدید  معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز