١٨ اثر نمایشی به جشنواره هنرهای نمایشی قرآن و عترت خراسان شمالی رسید

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۷۹۲۶۱۲
١٨ اثر نمایشی به جشنواره هنرهای نمایشی قرآن و عترت خراسان شمالی رسید
رئیس گروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از وصول ١٨ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره هنرهای نمایشی قرآن وعترت این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی اصغر نودهی با اعلام این خبر افزود: از تعداد ١٨ اثر ١٦ نمایش خیابانی و  ٢اثر نمایشنامه نویسی است که از سوی هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی، با اعلام ١٦ نمایش خیابانی رسیده به دبیرخانه جشنواره،  اظهار کرد: از این تعداد ٥ اثر از جاجرم، ٥ اثر از فاروج، ٣ اثر از بجنورد، ٢ اثر از گرمه و یک اثر هم از مانه و سملقان به این جشنواره ارسال شده است.

نودهی، همچنین در خصوص دو متن نمایشنامه رسیده به جشنواره ، تصریح کرد: یک متن نمایشی از بجنورد و یک متن هم از فاروج رسیده است که در این بخش هنرمندان تا ٣٠ دی ماه فرصت دارند تا متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی، با بیان اینکه آثار رسیده به جشنواره داوری خواهد شد، زمان برگزاری اختتامیه جشنواره در بخش نمایش های خیابانی را ١٥ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

گفتنی است؛ ١٠ جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن وعترت در خراسان شمالی برگزار می شود.

یادآوری می نماید؛ دستاوردهای جشنواره های قرآن و عترت خراسان شمالی همزمان با هفته قرآن و عترت استان که از ٢٧ بهمن ماه تا دوم اسفندماه برگزار می شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز