برگزاری پنجمین جلسه کارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سازمان تأمین اجتماعی استان

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۱:۴۸
کد خبر: ۷۹۵۲۰۸
برگزاری پنجمین جلسه کارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سازمان تأمین اجتماعی استان
پنجمین جلسه کارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و نمایندگان ارگان ها در سازمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، قائم مقام کارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش سلامت کارنامه بسیار درخشانی دارد و باید این کارنامه را به شکل جامع و به روز اطلاع رسانی کنیم .

دکتر فریمان ابراهیم زاده تأکید کرد: مقتضی است تمامی ارگان های زیر مجموعه کارگروه تا ٤٨ ساعت آینده نماینده و رابط خود را معرفی نمایند تا به طورحتم در دو جلسه آینده ستاد شرکت کنند.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: همه ما وظیفه داریم در باشکوه تر برگزار نمودن جشن بزرگ انقلاب شرکت کنیم.

محمد علی عباس زاده دستاوردهای انقلاب را بی نظیر عنوان کرد و افزود: به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب و انتقال تجربیات گذشته به نسل جوان از بزرگترین اهداف ما به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های عظیمی داشتیم ، به طور مثال قبل از انقلاب در بجنورد فقط یک بیمارستان با کمترین امکانات وجود داشت ، این در حالی است که در حال حاضر چندین بیمارستان با تعداد بی شماری پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش بهداشت و درمان مشغول به فعالیت و ارائه خدمات  هستند.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا را ارج می نهیم و برای انسجام بیشتر و وحدت کلمه و شناساندن دستاوردهای حاصل شده تلاش می کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی، در این جلسه ضمن بیان اصل ٢٩ قانون اساسی گفت:  باعث افتخار است که زیر چتر تأمین اجتماعی به مردم خدمت می کنیم.

دکتر جهان نیا ، سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی در جهت گسترش عدالت اجتماعی معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی به توسعه و گسترش خدمات تأمین اجتماعی منجر شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ٥٠ درصد از جمعیت کشور و حدود ٣٠ تا٣٥ درصد از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

مسئول دبیرخانه کارگروه سلامت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز در این مراسم ضمن اعلام و بررسی مصوبات جلسات قبل گفت: باتوجه به اهمیت کارگروه و مصوبات آن بهتر است با حرکتی خودجوش به منظور رسیدن به اهداف کارگروه که برگزاری هرچه با شکوهتر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است همگی با هم تلاش کنیم.

مهندس فیضی تأکید کرد: اعضای کارگروه بایستی مجموعه خدمات ٤٠ ساله خود را در اسرع وقت در سایت کارگروه بارگزاری کنند و دیتاهای اعلام شده را به دبیرخانه ارائه دهند.

بر پایه این گزارش نشست آتی کارگروه در مورخ 25/10/97 در کمیته امداد امام (ره) برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز