اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱:۲۴
کد خبر: ۸۰۰۴۹۸
اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد
شهردار بجنورد از اعمال تخفیف 30 درصدی عوارض ساختمانی در این شهر به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، روح الله براتیان شهردار بجنورد گفت: کلیه عوارض ساختمانی شامل تراکم ،عرصه ورود به محدوده مشمول تخفیف 30 درصد  به شرط پرداخت نقدی خواهد شد.

وی افزود :  تخفیف عوارض ساختمانی شامل  (پذیره و تراکم)عوارضات ملکی  ( کسری عرصه ) و ارزش معاملاتی کمسیون ماده صد است  .

براتیان اضافه کرد: این تخفیفات  در مورد جرائم پرداختی کمسیون ماده 100،کمسیون ماده 77،نقل و انتقال ،چکهای سر رسید نشده ،چکهای برگشتی و پروندهای توافقی اعمال نخواهد شد.

شهردار اظهار کرد: عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سال های گذشته و حال نیز از 30درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

شهردار با اشاره به اینکه تخفیفات برای  ادارت ،دستگهایی اجرایی،بانک و موسسات مالی و اعتباری  لحاظ نمیگردد افزود: شهروندان میتوانند از 16 دیماه جاری برای برخورداری از این تخفیفات به شهرداری های مناطق  مراجعه کنند.

براتیان تاکید کرد:  تاریخ اجرای این تخفیف از 16 دیماه سال جاری  آغاز شده و از این‌ رو شهروندان باید برای استفاده از این تخفیفات  در مدت‌زمان یادشده اقدام کنند

وی یاد آورد شد شهروندانی که از تاریخ 16 دیماه جاری تا پایان بهمن سال جاری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از تخفیف 30 درصدی برخوردار و از یکم اسفند تا پایان سال نیز تخفیفات 25 درصد اعمال خواهد شد.

انتهای خبر/

سهرابی راد

 

نظر شما