حمایت قاطع کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد از وزنه‌برداری

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۲۳۰۳
حمایت قاطع کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد از وزنه‌برداری
اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بجنورد حمایت قاطع و ویژه خود را از هیئت وزنه برداری خراسان شمالی اعلام کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد با حضور هیئت وزنه برداری خراسان شمالی و هیئت هندبال استان برگزار شد که در این جلسه رئیس کمیسیون ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: حضور هفت نفر از پسران وزنه‌بردار خراسان شمالی در انتخابی تیم ملی وزنه برداری منطقه یک کشور باعث افتخار استان و شهر است که سابقه درخشان هیئت وزنه‌برداری استان را نشان می دهد.

 سید احمد وکیلی با اشاره به اردوی المپیک وزنه برداری در گذشته که در استان برگزار شد، افزود: زمان برگزاری اردوی المپیک، استان به دور از هرگونه هیاهو و هجمه ای بود که بهترین زمان این اردو در اینجا سپری شد.

وی با اشاره به اقدامات وزنه برداری استان اظهار کرد: پیش برد و اجرای برنامه های چهارساله هیات وزنه برداری استان طی یک سال نشان از عملکرد درست و قابل تقدیر این هیات به ریاست حسین محراب و اعضای فعال آن دارد که این اتفاق را به فال نیک میگیریم.

وکیلی با بیان اینکه بدون هیچگونه استرسی اهداف  سال های آتی هیات وزنه برداری استان را برنامه ریزی و اجرا کنید، تصریح کرد: با عملکرد بسیار عالی هیات وزنه برداری خراسان شمالی طی این مدت، کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد و سایر اعضای شورا حمایت قاطع و ویژه خود از این هیات را اعلام می کنند و تا حد توان در پیش برد برنامه های آن یاری رسان خواهند بود.

وی گفت: زحمات هیات وزنه برداری استان را باید به طور ویژه قدر دانست چراکه برگزاری برنامه های مهمی از جمله برپایی نخستین دوره اردوی انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان وزنه برداری پسران منطقه یک کشور به میزبانی بجنورد، راه اندازی و ورود بانوان به رشته قدرتی و المپیکی وزنه برداری، برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه ۳ وزنه برداری کشوردر بجنورد ... تنها اندک نمونه های اقدامات شایسته این هیات است‌.

وکیلی گفت: بهترین راه برای ایجاد نشاط و سلامت جامعه، ورزش است که وزنه برداری به این اقدام در جایگاه خود به خوبی جامه عمل پوشانده است.

عضو دیگر شورای شهر بجنورد نیز ضمن اعلام حمایت خود از وزنه برداری خراسان شمالی تصریح کرد: وقتی اهداف چهار ساله یک هیات طی یک سال محقق می شود باید آن را به طور ویژه مورد حمایت قرار داد و از این اتفاق و عملکرد بسیار خوب هیات وزنه برداری استان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ابراهیم امانی اظهار کرد: فعالیت وزنه بردار زن در استان افتخاری برای شهر است و امیدواریم روزی نیز شاهد موفقیت و کسب مدال های مختلف قهرمانی توسط بانوان وزنه بردار خراسان شمالی به خصوص بانوان وزنه بردار بجنورد باشیم.

بهمن جباری عضو دیگر کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد گفت: باگزارشات مستند سرپرست هیات وزنه برداری استان در این جلسه، فعالیت های هیات وزنه برداری بسیار موفق است و حمایت خود را از این هیات اعلام می کنم.

وی گفت: با گزارش ارائه شده، شروع فعالیت و تمرینات وزنه برداری از سنین پایه بسیار خوب است و وزنه برداری استان هم در تربیت و آموزش وزنه برداران در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به ویژه بانوان به خوبی گام برداشته است.

جمشید گریوانی نیز عضو دیگر این کمیسیون اظهار کرد: مرکز استان قابلیت های زیادی در بخش های مختلف به ویژه عرصه های ورزشی دارد که بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: هر یاری و کمکی که در توانمان باشد برای حمایت از ورزش این شهر به ویژه وزنه برداری خواهیم داشت.

گریوانی ضمن تقدیر از زحمات سرپرست هیات وزنه برداری خراسان شمالی اظهار کرد: در انجام امور قابلیت و توانایی شخص مهم است افتخار می کنیم که شخصی مانند حسین محراب با توانمندی و قابلیت خود هیات وزنه برداری خراسان شمالی را نیز اداره می کند و امیدواریم روزی این هیات به جایگاه شایسته و واقعی خود برسد.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد خبرگزاری برنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز