معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی:

نقش مردم و ولایت در چهل سالگی انقلاب نقش محوری است

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۱:۴۱
کد خبر: ۸۰۲۵۷۱
نقش مردم و ولایت در چهل سالگی انقلاب نقش محوری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در آیین رونمایی از مستندهای تلویزیونی شهدای مدافع حرم و مجموعه های رادیویی با موضوع ایثار و شهادت بر نقش محوری مردم و ولایت در چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ولی الله حیاتی در این مراسم اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های ریز و درشت فراوانی را علیه این نظام طراحی کرده اند. وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در معادلات بین المللی مطرح است به گونه ای که برای ترسیم معادلات سیاسی باید نقش کلیدی و اساسی جمهوری اسلامی لحاظ و رعایت شود.

وی با بیان این که عوامل متعددی برای بالندگی انقلاب اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان ولی نعمتان انقلاب و نقش ولایت و رهبری به عنوان عوامل موثر در چهل سالگی انقلاب هستند. حیاتی مطرح کرد: دشمنان نظام در همان سال های اول پیروزی انقلاب جنگ تمام عیاری را علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند اما با جانفشانی مردم که با سلاح های ابتدایی پیروز این نبرد شدند و امروز هم با محوریت فشار بر محوریت معیشت، جنگ اقتصادی را با هدف تفرفه اندازی بین مردم و انقلاب برنامه ریزی کرده اند اما آنان باید بدانند پوست، گوشت و استخوان این مردم با انقلاب،ولایت فقیه و خون شهدا عجین شده و خواب آشفته دشمنان کابوسی بیش نیست. حیاتی اشاره داشت: امنیت، اقتدار، آسایش و اعتلای امروز مرهون جانفشانی و خون شهدا در جبهه های نبرد مختلف بوده و تهیه مستندهای شهدای مدافع حرم اقدام ارزشمندی از سوی صدا و سیمای استان است.

در این مراسم هم چنین نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: یکی از جلوه های معنوی انقلاب این است که مردم صفات الهی را در زندگی خود تجلی می دهند که دفاع از ارزش ها، دین، آیین و مومنین در قامت مدافع حرم، یکی از این جلوه هاست.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: پیام های انقلاب برای ماندگاری باید در قالب هنر بیان شود و یکی از رسالت های مهم رسانه ها ترسیم افتخارات گذشته و ایجاد امید برای آینده است.

نظر شما