فرماندار شهرستان بجنورد:

دستگاه های اجرایی بهانه را از بانکها بگیرند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۳۲۰۸
دستگاه های اجرایی بهانه را از بانکها بگیرند
هفتمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بجنورد در محل سالن جلسات دفتر فرماندار شهرستان بجنورد با حضور فرماندار و کلیه اعضاء برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد خوش آینه دبیر کارگروه اشتغال و سرپرست مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد عنوان کرد: شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی تاکنون در رتبه سوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری قرار دارد و با توجه به اینکه این شهرستان در مرکز واقع شده است باید با تلاش اعضاء کارگروه اشتغال رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
رئیس کارگروه اشتغال و فرماندار شهرستان بجنورد در ادامه گفت: نباید طرح های اشتغال درگیر و دار بروکراسی اداری معطل بماند و دستگاه های اجرایی باید با پیگیری های مداوم در تسریع و تسهیل طرح ها نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.
محمود ثمینی خطاب به اعضای کارگروه اشتغال شهرستان بجنورد گفت: وضعیت طرح های اشتغال روستایی و عشایری ظرف 48 ساعت از هم اکنون باید تعیین تکلیف شده بصورتی که یا پرداخت شود در غیر اینصورت و به دلیل مشکلات دریافت از طرف متقاضی به فرد دیگر جویای تسهیلات پرداخت گردد.
وی تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان یا نماینده اشتغال آنها با استقرار در محل بانک بر نحوه پرداخت تسهیلات و حمایت از متقاضیان اشتغال بهانه گیری را از بانکهای عامل بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز