تماشاخانه شمس بجنورد میزبان "دن کامیلو"

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۴:۳۸
کد خبر: ۸۰۳۴۴۳
تماشاخانه شمس بجنورد میزبان دن کامیلو
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای نمایش "دن کامیلو" در تماشاخانه شمس بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: نمایش "دن کامیلو" به کارگردانی عباس کریمی در تماشاخانه شمس بجنورد اجرا می شود.

وی، اظهار داشت: در این نمایش مینو حسینی، وجیهه مرغزاری، شکوفه بهاریان، جلال محمد زاده، سهیلا رضا زاده، صمد اسماعیلی زاده، مجید ایرانی، محبوبه رضا زاده، عباس کریمی، طهورا اسکندری، مهدی نوروزی، زهرا ایرانلو و شیدا براتی به ایفای نقش می پردازند.

حیدری، با بیان اینکه مدت زمان این نمایش ٦٠ دقیقه می باشد، افزود: داستان این نمایش روایتگر ماجراهای جالب"دن کامیلو" کشیش یک بخش از شهرهای ایتالیا است و کشمکش  های او با مردم به خصوص "په پونه" شهردار و حوادثی که در این میان به وقوع می پیوندد و...

وی، اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به صورت حضوری به مجتمع فرهنگی و هنری گلشن، انجمن هنرهای نمایشی و یا به  صورت اینترنتی به سایت golshanonline.ir مراجعه کنند.

حیدری، خاطرنشان کرد: این نمایش به همت موسسه فرهنگی و هنری آوش از سوم تا ١١ بهمن ماه در تماشاخانه شمس هر شب ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه به روی صحنه می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز