معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

برگزاری جشنواره فیلم فجر به اعتلای فرهنگ و هنر استان کمک می کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۳:۲۸
کد خبر: ۸۰۴۸۸۰
برگزاری جشنواره فیلم فجر به اعتلای فرهنگ و هنر استان کمک می کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: جشنواره فیلم فجر با توجه به گستره مخاطبانی که پیدا کرده است تبدیل به یک امر ضروری در سینما شده که برگزاری آن در استان به اعتلای فرهنگ و هنر ما کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید پورعیسی اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر محل فیلم های جدی و سطح بالا است که برگزاری این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان باعث ایجاد حس غرور و هیجان می شود.

پورعیسی تصریح کرد: تماشای فیلم هایی که برای نخستین بار اکران و بر روی پرده سینماهای بجنورد به نمایش گذاشته می شود، علاوه بر جاذبه برای اصحاب فرهنگ و هنر استان، مردم عادی را نیز به سوی این هنر هفتم جذب می کند.

وی گفت: برگزاری این جشنواره در خراسان شمالی، همزمان با تهران و دیگر استان های کشور به جذابیت های این جشنواره می افزاید و امیدواریم این فرصت به صورت یکسان در اختیار تمام مردم استان قرار بگیرد.

پورعیسی، با بیان اینکه خراسان شمالی مهد هنر و فرهنگ است، اظهار داشت: مردم این استان در زمینه های مختلفی از جمله موسیقی، فیلم و... صاحب افتخارات زیادی هستند که نشان از علاقه آنان به این موضوعات دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: مسئولان و متولیان امر فرهنگ نیز باید با برگزاری بیشتر اینگونه رویدادها به علایق مردم توجه نشان داده و تقاضاهای مردم در این زمینه را تا حد توان پاسخ دهند.

پورعیسی عنوان کرد: گاهی تماشای یک فیلم از مطالعه چندین کتاب، تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب می گذارد.

وی با تأکید بر اینکه تاثیرگذاری زبان هنر و به خصوص فیلم در انتقال مفاهیم ارزشی بر کسی پوشیده نیست، گفت: جشنواره فیلم به سبب برگزاری در ایام دهه فجر می تواند این تاثیرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشد.

گفتنی است؛ فیلم های منتخب سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه جاری در سالن های سینما گلشن و سینما عمیق بجنورد اکران می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز