تحویل ۱۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۳:۰۸
کد خبر: ۸۰۶۸۹۴
تحویل ۱۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن تشریح برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه مبارک فجر از تحویل ۱۵۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه درمجموع بیش از چهار میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است، عنوان کرد: ۱۱۵ واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و ۳۶ واحد نیز در قالب طرح تأمین مسکن مددجویان شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

الهی راد همچنین از افتتاح یک هزار و ۲۷۰ طرح اشتغال خبر داد و گفت: این طرح‌ها طی امسال با پشتیبانی کمیته امداد برای مددجویان اجراشده است که هم‌اکنون افتتاح می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را حدود ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی ودامپروری، خدمات، صنایع‌دستی، صنعتی اجراشده است.

وی در ادامه به اعطای وام کارگشایی، وام مسکن به مددجویان اشاره کرد و افزود: تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این استان در دهه فجر امسال است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین تهیه و توزیع کالاهای اساسی موردنیاز خانوارهای تحت حمایت این نهاد را از دیگر این برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: برگزاری اردو در قالب اعزام ۶۰۰ نفر از مادران و دختران به اردوهای فرهنگی و زیارتی در بهمن‌ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های این ایام محسوب می‌شود.

وی برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی ویژه مددجویان تحت حمایت و کارکنان و همچنین حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را از برنامه‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی رادخبرگزاری برنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز