حضور پررنگ بخش خصوصی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۵:۴۶
کد خبر: ۸۰۷۸۵۶
حضور پررنگ بخش خصوصی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال با رویکردی متفاوت در نمایشگاه گردشگری حضور خواهیم داشت، گفت: بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حبیب یزدان پناه اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است، افزود: 20 نفر از افراد مرتبط با تاسیسات گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، هتلداران و سرمایه گذاران استان در این نمایشگاه به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های خود می پردازند.

وی با تأکید بر اینکه کمک به سرمایه گذاران، کمک به رشد و توسعه استان است و ما نیز اولویت و تلاش های خود را در این زمینه قرار داده ایم، عنوان کرد: برخی غرفه داران برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که این حضور سبب افزایش تجربیات آنان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری است تا از این طریق با متدهای بازاریابی و دانش روز این حوزه آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

یزدان پناه با بیان اینکه 16 پروژه از سوی سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی خراسان شمالی در این نمایشگاه ارائه می شود، تصریح کرد: همچنین فضایی نیز برای گفتگو و تعامل با بازدیدکنندگان و علاقه مندان در غرفه خراسان شمالی تدارک دیده شده است تا به صورت تخصصی موضوعات این حوزه پرداخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز