۳۰ هزار دانش آموز نیازمند، در خراسان شمالی شناسایی شدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۰۷۸۸۴
۳۰ هزار دانش آموز نیازمند، در خراسان شمالی شناسایی شدند
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از شناسایی 30 هزار دانش آموز نیازمند در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، عباس سعیدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:دانش آموزان نیازمند ،حمایت خیران و نهادهای حمایتی هستندواز دستگاه های مختلف، خیران و نهادهای حمایتی انتظار می رود برای کمک به این دانش آموزان همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: از جمله دستاوردهای انقلاب در این چهار دهه توجه ویژه ای به آموزش و پرورش بوده که بر این اساس میزان پوشش تحصیلی دانش آموزان استان در دوره ابتدایی 98.6 درصد رسیده است.

سعیدی افزود: تعداد دانش آموزان استان در قبل از انقلاب 68243 نفر بوده که این تعداد در سال 97 به 160 هزار و 400نفر رسیده است. همچنین تعداد کلاس‌های درس قبل از انقلاب 673 کلاس بوده که این تعداد در سال 97 به 1950 کلاس رسیده است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به جمع آوری بخاری‌های نفتی در استان افزود: با توجه به دستور استاندار محترم، ظرفیت تمامی دستگاهای مرتبط با این حوزه در استان به کار گرفته شد و توانستیم اتفاق خوبی را در برچیدن بخاری‌های نفتی رقم زده و 1378 بخاری نفتی را از سطح مدارس استان جمع کنیم. کمتر از تعداد انگشتان دست مدارس دارای بخاری نفتی در استان باقی مانده است.

وی گفت: امسال اعتباری برای اجرای توزیع شیر در مدارس کشور و این استان محروم، اختصاص نیافت و بر این اساس طرح مزبور اجرایی نشده است.

علی شورزاده معاون فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز دراین نشست  بیان کرد: 20 هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مدارس استان انجام خواهدشد.

شورزاده با اشاره به سه اردوگاه در حال احداث خراسان شمالی، گفت: این ۳ اردوگاه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده به مناسبت هفته معلم افتتاح خواهد شد.

وی گفت: 40 عنوان برنامه پیشنهادی از سوی آموزش و پرورش به مدارس ارسال شده است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی رادخبرگزاری برنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز