ثبت نام بیش از ٢٥٠٠ نفر در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خراسان شمالی

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۱:۴۹
کد خبر: ۸۰۸۳۷۱
ثبت نام بیش از ٢٥٠٠ نفر در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خراسان شمالی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام ٢٥٨٣ نفر از قرآن آموزان و فعالان قرآنی در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین فرخنده، اظهار کرد: آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ١٨ رشته شامل  "حفظ قرآن کریم" با هشت رشته، گروه "مفاهیم و معارف اهل بیت(علیه السلام)" با ٧ رشته و گروه آموزش های الکترونیکی با سه رشته نهم اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسرکشور در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت حداکثری فعالان قرآنی استان، اظهارداشت: تعداد ثبت نام کنندگان از بجنورد ١١٤٨ نفر، اسفراین(بام و صفی آباد) ٤٧٣ نفر، شیروان ٣٠٨ نفر، جاجرم ١٦٥ نفر، فاروج(خرق) ١٤١ نفر ، مانه و سملقان ١٢٢نفر، گرمه ١٢٢ نفر و راز و جرگلان ١٠٤ نفر می باشند.  

فرخنده، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت ، استانداردسازی و جهت دهی آموزش‌های قرآنی و شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی را از اهداف برپایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برشمرد.

وی، یادآرو شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن  و معارف سازمان صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی عضو ستاد اجرایی آزمون برگزار می‌شود.

هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خراسان شمالی نهم اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزارخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز