حضور استاندار در پایگاه پدافند هوایی شهرآباد شهرستان مانه و سملقان

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۷:۴۰
کد خبر: ۸۰۸۵۴۷
حضور استاندار در پایگاه پدافند هوایی شهرآباد شهرستان مانه و سملقان
استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی ضمن بازدید از پایگاه پدافند هوایی شهرآباد در شهرستان مانه و سملقان، بر تشکیل نشست ها و پیگیری ویژه برای حل مشکلات کارکنان و خانواده های آنان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی از بخش های مختلف این پایگاه پدافندی دیدن کرد و در جمع مدیران ستادی و اجرایی استان که در این سفر همراه وی بودند، تاکید کرد: هدف ما افزایش سطح خدمات رسانی به ساکنان این پایگاه و کاهش دغدغه های کارکنان و خانواده های آنان است.

وی با اشاره به محدودیت منابع موجود خاطرنشان کرد: اولویت نخست ما کمک به بازسازی و ارتقای منازل سازمانی، هم چنین افزایش امکانات و تجهیز اماکن ورزشی، فرهنگی و تفریحی موجود در پایگاه است. وی از معاون سیاسی خود خواست، با مشارکت معاونت عمرانی، فرمانداری مانه و سملقان و دستگاه های اجرایی مرتبط، اولویت ها را مشخص و ضمن برآورد هزینه ها، مصوبات را برای اجرا در زمان های تعیین شده ابلاغ کنند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی هم چنین در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به توان دفاعی کشورمان و دستاوردهای صنعت دفاعی و نیروهای مسلح در 40 سال گذشته تصریح کرد: با وجود ناامنی های زیادی که در منطقه شاهدش هستیم، اما در کشورمان با تلاش همه نیروها به خصوص توانمندی نیروهای مسلح، آرامش بسیار خوبی حکمفرماست و در خراسان شمالی هم ضریب امنیتی بالایی را شاهد هستیم. وی اذعان کرد: تنوع قومی و مذهبی و وجود 301 کیلومتر مرز در شمال استان و نزدیکی به مرزهای شرقی کشور که شرایط خاصی هم دارد، اگر در هر جای دیگری بود، شاید زمینه ساز ناامنی می شد، ولی امنیت بسیار خوب حاکم بر استان در این شرایط خطیر، نشانه بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ما و تلاش و هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی است.

در این بازدید، فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهرآباد نیز با اشاره به ماموریت های عملیاتی این پایگاه و پوشش امنیتی آسمان 5 استان و بخش عمده ای از نقاط خارج مرزهای کشورمان، بر آمادگی این نیروها برای حفظ امنیت پایدار آسمان این خطه از ایران اسلامی تاکید کرد.

سرهنگ ستاد هادی وزیری خطاب به استاندار و هیئت همراه، مساعدت در برآورده ساختن مهم ترین اولویت های پایگاه را برای ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان و کاهش دغدغه خاطر خانواده های آنان خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز