با حضور استاندار خراسان شمالی؛

۲۴۴ پروژه با هزینه کرد ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد بهره برداری شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۲:۳۴
کد خبر: ۸۰۸۵۵۱
۲۴۴ پروژه با هزینه کرد ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد بهره برداری شد
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ۲۴۴ پروژه شهرستان بجنورد با هزینه کرد ۱۲۱ میلیارد تومان با حضور استاندار خراسان شمالی به طور متمرکز بهره برداری رسمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدعلی شجاعی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی خلاف دیگر تحولات تاریخی، ریشه در دین اسلام و دستورات قرآن دارد که رهبری آن بر عهده بزرگمردی بود که سلاحش قرآن و ارزش های دینی بود.

وی افزود: امام راحل(ره) با توکل بر خدا و تکیه بر عنصر مردمی توانست در برابر رژیم پهلوی ایستادگی کند و به رغم توصیه های فراوان به دلیل وجود خطرات فراوان برای حضور در ایران اما در دوازده بهمن سال ۱۳۵۷ پس از ۱۵ سال تبعید، به کشور بازگشت و به نوعی کار را تمام کرد. وی ادامه داد: شاید تاخیر در این ورود، سرنوشت انقلاب را تغییر می داد و به هر حال، مسیر انقلاب به گونه ای طی شد که پس از یک دهه پرچم آن به دست مقام معظم رهبری رسید و در چهار دهه گذشته با همان نگاه سربلندی و سرافرازی خدمات فراوانی از سوی نظام جمهوری اسلامی به مردم قدرشناس ایران ارائه شد.

دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: تکیه بر دستورات دینی، هدایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم شاخص های اصلی پیروزی انقلاب و تداوم چهل ساله آن است و در وضعیت فعلی نیز تکلیف بر همگان مشخص است و باید با تکیه بر همین عوامل مسیر انقلاب را تداوم بخشیم.

وی مطرح کرد: وجود مشکلات اقتصادی مردم به دلیل تغییر جبهه از کشورگشایی به خزانه داری در آمریکا را قبول دارم اما ما نشان دادیم با هوشمندی و وحدت می توانیم مسیر انقلاب را ادامه دهیم. دکتر شجاعی تاکید کرد: مدیران اجرایی در جلسات مختلف با تحلیل، آمار واقعی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی را به دور از هر نگاه جناحی ارائه دهند.

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی اسلام را نشانه گرفته اند و تجهیز گروه های تکفیری با هدف نشان دادن چهره خشن از اسلام بوده اما ما باید نشان دهیم انقلاب اسلامی همواره منادی صلح و سردمدار مبارزه به تروریسم است.

دکتر شجاعی افزود: حرف از توان نظامی ما به دلیل حفاظت از خاک کشور است و این را ثابت کرده ایم؛ مردم همیشه بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و با حضور آنان در کنار مسئولان و انسجام سه قوه نظام، اطمینان دارم از این شرایط نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام باید با برنامه ریزی، پاکدستی و دلسوزی گام های استواری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم بردارند.

دکتر شجاعی اشاره داشت: امروز شاهد افتتاح متمرکز 244 پروژه با هزینه کرد ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان بجنورد هستیم که امید دارم با انسجام و هم افزایی بیشتر در ادامه راه، کارهای انجام نشده و اولویت دار استان اجرا شود.

در این آیین هم چنین فرماندار شهرستان بجنورد با اشاره به افتتاح 244پروژه شهرستان، اظهار داشت: بیشترین اعتبارات هزینه شده مربوط به شرکت های مخابرات، شهرک های صنعتی، توزیع برق، اداره کل نوسازی مدارس، آب و فاضلاب شهری، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی است.

محمود ثمینی افزود: از ۲۴۴ پروژه مورد بهره برداری ۱۱ پروژه ملی با اعتبار 7 میلیارد تومان، ۸۱ پروژه استانی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و ۱۵۲ پروژه از دیگر بخش ها با هزینه کرد ۳۴ میلیارد تومان اعتبار است.

بر اساس این گزارش با حضور استاندار خراسان شمالی فاز نخست مرکز درمان ناباروری مجتمع سلامت خانواده جهاد دانشگاهی استان در بجنورد و انجمن یاوران وقف سلامت و یک مرکز بوم گردی هم گشایش یافت و دکتر شجاعی بر تجهیز و توسعه ظرفیت های مرکز درمان ناباروری برای پاسخگویی به نیازهای منطقه ای و حتی فرامرزی تاکید کرد و گسترش وقف های جدید در حوزه سلامت را ضروری خواند و از توسعه گردشگری نیز حمایت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز