معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رسیدن به اوج قله های عزت با تکیه بر قرآن محقق شده است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۵:۴۸
کد خبر: ۸۱۵۸۷۸
رسیدن به اوج قله های عزت با تکیه بر قرآن محقق شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در همایش ویژه قرآن و عترت گفت: رسیدن به اوج قله های رفیع عزت، با تکیه بر قرآن کریم محقق شده است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: رسیدن به اوج قله های رفیع عزت با تکیه بر قرآن محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی استاندار در آیین پایانی هفته قرآن و عترت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره باشکوه گفت: ما با تکیه بر فرهنگ قرآن توانستیم امروز به اوج قله های رفیع عزت و ایستادگی و مقاومت برسیم و انقلاب اسلامی را منبعث از فرهنگ قرآنی کنیم.

وی اظهار داشت: ما از فرهنگ قرآنی آموختیم که مقاومت کنیم و روی پای خود بایستیم و استقلال خود را در مقابل بیگانگان حفظ کنیم. وی با بیان این که قرآن عامل وحدت بخشی همه ما و عاملی بود که به همه ما انگیزه داد، گفت: ما از قرآن آموختیم که شهادت در راه خدا جاودانگی است و می بینیم که در سایه پیروی مکتب اسلام توانسته ایم بر بسیاری از مشکلات فائق بیایم.

حیاتی با اشاره به حضور پرخروش ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حماسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و اعلام کردند که بر پایه تعالیم دینی و قرآنی و آسمانی توانسته اند انقلاب را به این عظمت برسانند. وی گفت: پیام بزرگی که امروز ما از قرآن می توانیم بگیریم، این است که می توانیم با وحدت و در کنار هم بودن بر بسیاری از مشکلات و مسایل فائق بیاییم و از تفرقه بپرهیزیم و امروز بیش از هر زمانی به وحدت نیاز داریم.

وی ادامه داد: زمانه امروز ما زمانه با هم بودن است و این باهم بودن در سایه رجوع به همان تعالیم الهی و قرآن تحقق می یابد. وی گفت: استقبال این خیل جمعیت از اختتامیه این جشنواره  نشان از علاقمند بودن آنان به قرآن و عترت و علاقه به دین و آموزه های دین و بسیار ستودنی است  و ما بر مبنای این توانستیم ۴۰ سال در مقابل همه دنیا بایستیم.

وی افزود: ما با تاسی و الهام از این فرهنگ غنی توانستیم به استقلال و خودباوری برسیم و جوانان و فرزندان ما با تاسی از همین فرهنگ ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل ابرقدرت ها ایستادند و جانفشانی کردند. وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم درک صحیح از مفاهیم قرآن داشته باشیم و بتوانیم گام های بلندی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز