خیابان غذا با هدف جذب گردشگر در بجنورد راه اندازی می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹:۴۰
کد خبر: ۸۱۵۸۹۵
خیابان غذا با هدف جذب گردشگر در بجنورد راه اندازی می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه گردشگری غذا امروزه به یکی از ژانرهای سفر و گردشگری در سراسر جهان بدل شده است، از راه اندازی خیابان غذا در محل خیابان شریعتی شمالی بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حبیب یزدان پناه با بیان اینکه خیابان غذا از ویژه برنامه های این اداره کل برای استقبال از نوروز است، گفت: در این مکان ترکیبی از غذاهای سنتی و بومی ارائه و فضایی برای حضور خانواده ها طراحی شده است.

یزدان پناه با اشاره به اینکه یکی از مشاغل وابسته به صنعت گردشگری، تولید و ارائه غذاهای محلی و خیابانی است، تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه گردشگری شهری در بجنورد اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری، اجرای موسیقی خیابانی و موسیقی محلی، هنرهای خیابانی و ارائه سوغات و صنایع دستی نیز از دیگر برنامه های جانبی در خیابان غذای بجنورد است.

وی عنوان کرد: همشهریان گرامی که در یکی از زمینه های غذا، هنرهای خیابانی و صنایع دستی علاقه مند به مشارکت و حضور در این طرح هستند می توانند از هم اکنون تقاضای خود را به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز