نشست ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی باحضور معاون اقتصادی استاندار

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۷:۳۵
کد خبر: ۸۱۸۸۰۱
نشست ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی باحضور معاون اقتصادی استاندار
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در پانزدهمین نشست ستاد سرمایه گذاری استان گفت: جلسات تصمیم گیری و سیاستگذاری استان محل حضور کارشناسان و حقوقدانان دستگاه های اجرایی نیست و مدیران ارشد باید خود در این جلسات مهم شرکت داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل ستاد سرمایه گذاری استان تسهیل روند ایجاد سرمایه گذاری است و باید با کنارگداشتن مکاتبات مازاد، خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: همه ما قانون را بلد هستیم اما باید از آن به نفع توسعه استان بهره مند شویم و موجب ایجاد مانع برای ادامه فعالیت سرمایه گذاران نشویم. 

بررسی مصوبه استانداری درباره شن شویی های مستقر در حریم شهرها پس از اتمام قرارداد آن ها از دستورکارهای این نشست بود که پورعیسی در این خصوص تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری در مورد تمدید فعالیت های این واحدهای تولیدی سیاست کاری خود را اعلام کند. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاست کاری استاندار مبنی بر حل اختلافات بین دستگاهی، تصریح کرد: با محوریت اداره کل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری طی نشستی اختلافات بین ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی احصا و مقرر شد تمامی اراضی داخل حریم شهری در اختیار راه و شهرسازی و خارج حریم در اختیار منابع طبیعی باشد و انتقال اسناد اراضی تا دو ماه آینده بدون هیچ قید و شرطی انجام شود.

بر اساس این گزارش در این نشست ۶ دستور کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز