معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

دستگاه های اجرایی مکلف به جذب اعتبارات ملی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳:۲۰
کد خبر: ۸۲۰۹۹۳
دستگاه های اجرایی مکلف به جذب اعتبارات ملی هستند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به ابلاغ جدید برنامه های اشتغال و اعتبارات ذیل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ گفت: برمبنای این ابلاغ جدید سازمان برنامه و بودجه کشور، تمام دستگاه های اجرایی استان مکلف به جذب اعتبارات ملی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید پورعیسی در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان اظهار داشت: باید به زودی نشستی با حضور استاندار، مدیران بانک های عامل استان و متولیان تبصره 18 برگزار شود تا ضمن تعیین بازه زمانی، سریع تر بتوانیم اعتبارات ملی را جذب کنیم.

وی سیاستگذاری و ارائه برنامه های عملیاتی توسط مدیران دستگاه های اجرایی متولی در خصوص تبصره 18 را الزامی دانست و افزود: باید این سیاست گذاری ها تا پایان سالجاری به دبیرخانه کارگروه امور اقتصادی ارسال شود.

پورعیسی بار دیگر بر اجرای تمام مصوبات کارگروه امور اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید تمامی مصوبات این کارگروه در زمان تعیین شده به سرانجام مطلوب برسد و حضور یک نماینده فعال از دستگاه اجرایی برای پیگیری مصوبات نیز الزامیست.

وی خاطرنشان کرد: وقتی این کارگروه دستورات لازم را برای حل یک مشکل ارائه می دهد، دستگاه اجرایی موظف به اجرای این دستورات هستند و هرگونه قصور و کوتاهی هم پذیرفتنی نیست.

 

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز