با شعار هر شهروند یک میزبان؛ راهنمایان گردشگری افتخاری در خراسان شمالی فعال می شوند

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۶:۱۳
کد خبر: ۸۲۱۰۱۰
با شعار هر شهروند یک میزبان؛ راهنمایان گردشگری افتخاری در خراسان شمالی فعال می شوند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر بسیج تمام ظرفیت های گردشگری برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، گفت: راهنمایان گردشگری افتخاری در استان با هدف تحقق شعار هر شهروند، یک میزبان فعال می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حبیب یزدان پناه با اشاره به پتانسیل و جاذبه های غنی خراسان شمالی در حوزه گردشگری، اظهار کرد: برای نوروز 98 قصد داریم از مشارکت شهروندان برای معرفی هرچه بهتر استان بهره ببریم.

یزدان پناه افزود: تعدادی از شهروندان از میان علاقه مندان انتخاب و آموزش های کوتاه مدت لازم به آن ها داده می شود تا در ستاد سفرهای نوروزی استان، اولین فعالیت های خود را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور آشنایی بیشتر هم استانی های عزیز با مباحث گردشگری و نقش آفرینی آنان در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی اجرا می شود، عنوان کرد: این راهنمایان افتخاری در آینده می توانند به توسعه گردشگری استان کمک کنند.

وی از تنوع قومیتی خراسان شمالی به عنوان یک فرصت ویژه برای گردشگری یاد کرد و گفت: با توجه به این که اکثر مردم به مکان‌های باستانی و تفریحی کشور اعم از اصفهان، همدان و دیگر نقاط کشور، بارها سفر کرده‌اند، به دنبال شناخت بیشتر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم و مکان‌های تاریخی دیگر نقاط کشور هستند که ظرفیت های خراسان شمالی در صورت معرفی می تواند پاسخگوی این بخش از گردشگری کشور باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهار کرد: این اداره کل تمامی تلاش خود را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی انجام می دهد و در این راستا بر نقش بی بدیل مردم و مشارکت آنان در این میزبانی تأکید ویژه ای دارد.

یزدان پناه با تأکید بر حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه در حوزه گردشگری، اظهار کرد: این حوزه به عنوان یکی از ارکان اصلی اشتغالزایی است که در راستای توسعه و رونق آن از مشارکت هم استانی ها و ایده های نو و خلاقانه آنان استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز