معاون سیاسی استاندار:

(هنر) گویاترین زبان انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب است

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۶:۵۲
کد خبر: ۸۲۲۴۶۳
(هنر) گویاترین زبان انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد برنامه ریزی و هماهنگی هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر گویاترین زبان برای انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ولی الله حیاتی گفت: فرهنگ دفاع مقدس دارای زوایای پنهان بسیاری است که باید به آن پرداخته و به سمع و نظر نسل جوان امروز که شاهد کوران حوادث آن دوران نبوده اند، رسانده شود.

وی در ادامه، شهید آوینی را از شهیدان هنرمند جامعه معرفی کرد و گفت: این شهید گرانقدر توانست با زبان هنر به زیبایی رشادت ها و جانفشانی های هشت سال دفاع مقدس را به نمایش بگذارد اما کار ارزشمند شروع شده این شهید ناتمام مانده و جامعه هنری باید ادامه دهنده این رسالت باشند. وی افزود: چگونگی انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان امروزی موضوع مهمی است که باید مورد توجه متولیان امر باشد و در بخش دوم بیانیه گام دوم انقلاب هم جوانان مورد خطاب مقام معظم رهبری هستند که بنا به گفته ایشان، جامعه باید به سمت و سوی نهادینه شدن فرهنگ انقلابی حرکت کند.

حیاتی مطرح کرد: در اجرای برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی از بخشی نگری و موازی کاری دستگاه های اجرایی مربوط پرهیز شود و فرمانداران نیز باید جسله شهرستانی این ستاد را تشکیل دهند و برنامه ریزی داشته باشند.

وی گفت: پخش تیزر، پوشش برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی و تشکیل میزگردها بر عهده صدا و سیما و فضاسازی شهری برای توجه عموم مردم به این هفته بر عهده شهرداری هاست. وی تصریح کرد: دانشگاه ها و آموزش و پرورش با توجه به جامعه مخاطب جوان و نوجوان خود باید از راویان معتبر برای بیان مفاهیم و ارزش های انقلاب بهره مند شوند.

حیاتی تاکید کرد: یک برنامه محوری بزرگ برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در مرکز استان پیش بینی شود و هم چنین با تاکید بر این که مساجد خاستگاه انقلاب هستند، کانون های مساجد هم در معرفی شهیدان هنرمند محله ها اهتمام لازم را داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف زندگی شهیدان هنرمند استان به خوبی در این هفته به نمایش گذاشته شود و همه تلاش کنند این شهیدان گرانقدر در مراسم تجلیل کشوری نیز معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز