معاون اقتصادی وزیر کشور:

عضویت خراسان شمالی در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب هدیه ای به مردم بود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵:۲۲
کد خبر: ۸۲۳۳۷۸
عضویت خراسان شمالی در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب هدیه ای به مردم بود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد عضویت خراسان شمالی در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با دستور ویژه وزیر کشور را هدیه ای به مردم این استان خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور گنجاندن نام خراسان شمالی در فهرست استان های عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور را هدیه ای به مردم این استان خواند.

وی پیگیری گشایش  بازارچه مرزی وی در این استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: طرح دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مبنی بر صدور مجوزهای سرمایه گذاری بی نام را در کشور به عنوان یک الگو معرفی کرده ایم.

محدعلی شجاعی استاندار هم در این دیدار به بیان نتایج نشست ها و پیگیری های اخیر خود در تهران برای برقراری مستمر پروازهای فرودگاه بجنورد، به جریان افتادن دوباره طرح توسعه پتروشیمی بجنورد و قرارگرفتن خراسان شمالی در زمره استان های عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور و تشریح مزایای آن پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز یکی از آفات توسعه خراسان شمالی را تغییر مکرر مدیران به ویژه استانداران ذکر کرد و با ابراز امیدواری به این که محمدعلی شجاعی تا آخر دولت مسئولیت استانداری خراسان شمالی را عهده دار باشد، وی را مرد کار و مدیری پیگیر، میدانی و عملیاتی توصیف کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این استان می تواند جزو ۱۰ استان برتر قرار گیرد که امیدواریم در دوره تصدی دکتر شجاعی گام های بلندی در راستای تحقق این امر برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز