پیش بینی افزایش تردد مسافران و گردشگران در محورهای خراسان شمالی

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰:۳۳
کد خبر: ۸۲۳۸۴۰
پیش بینی افزایش تردد مسافران و گردشگران در محورهای خراسان شمالی
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به پیش بینی افزایش تردد مسافران و گردشگران در محورهای خراسان شمالی طی نوروز 98، گفت: این ایام فرصت خوبی برای معرفی پتانسیل و ظرفیت های استان و مخابره این پیام به کل کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در همایش بزرگ آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان که همزمان با کل کشور در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آماری که توسط دستگاه های تردد شمار طی نوروز به ثبت رسید، 2میلیون و 300 هزار خودرو به استان وارد شدند.

رجب زاده با بیان اینکه پیش بینی می شود در نوروز 98 این تعداد افزایش داشته باشد، عنوان کرد: باید مسئولان از این فرصت برای مخابره این پیام که خراسان شمالی، استانی امن و با پتانسیل های بسیار برای گردشگری است، استفاده کنند.

 وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی از سوی شهرداری ها، اداره کل میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های دخیل در امر، انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: خاطره سفر به خراسان شمالی برای مسافران توأم با امنیت، سلامت و نشاط خواهد بود.

وی با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای نوروز98 گفت: جلسات متعدد و با حضور معاون گردشگری کشور و استاندار برگزار شده و اقدامات خوبی برای این استقبال انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: با توجه به همزمانی اعیاد ماه رجب با عید باستانی نوروز، مراسم و آیین های ویژه ای با کمک دستگاه های متولی برگزار می شود تا نوروز شاد و پرنشاطی را در استان شاهد باشیم.

گفتنی است؛ این همایش با حضور دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و کمیته های 11 گانه این ستاد برگزار شد و در ادامه با رژه و مانور آمادگی خودروهای خدمات رسان از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه و... همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز