معاون عمرانی وزیر کشور؛

عملکرد استانداری خراسان شمالی برای سیل زدگان مطلوب است

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۳:۱۷
کد خبر: ۸۲۷۰۳۸
عملکرد استانداری خراسان شمالی برای سیل زدگان مطلوب است
در چهارمین روز از سال جدید معاون عمرانی وزیر کشور به همراه استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاه های خدمات رسان از مناطق سیل زده شهرستان مانه و سملقان همچون کلاته غلامرضا، روستای حسن آباد، کهنه جلگه و خرتوت بازدید بعمل آوردند و در جریان عملکرد دستگاه های امدادرسان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت:طبق بازدیدهای بعمل آمده از مناطق سیل زده، میزان خسارت وارد شده به این استان نسبت به استانهای گلستان و مازندران کمتر بوده اما اقدامات انجام شده توسط استانداری و مدیران مربوطه این استان به مراتب بهتر بوده است.

وی افزود:علی رغم زیر ساخت های ضعیف در این استان و محرومیت آن، مردم خراسان شمالی بسیار قانع هستند اما اولین اقدامی که باید برای روستاهای سیل زده این استان انجام داد ساخت راه های سیل زده و ساخت چندین پل ارتباطی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی ادامه داد: علاوه بر آن وزیر کشور در استان گلستان حضور یافته و تا ثابت شدن اوضاع در این منطقه حضور خواهد داشت و من نیز برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده خراسان شمالی به این استان حضور یافته ام.

جمالی نژاد در ارتباط با پرداخت خسارت ها گفت: کمک ها در قالب ماده 12 به این استان انجام خواهد شد تا خسارت های وارد شده برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: بارش چنین بارانی و بروز سیلاب درسی برای تعدای از وزارت خانه ها بود که در بسیاری از مکان ها که نیازمند اجرای پروژه هایی همچون رسوب گذاری، آبخیزداری و ... است، توجه بیشتری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز