استاندار خراسان شمالی:

مشکلات مجتمع بهکده رضوی باید سریع تر حل شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۴:۳۱
کد خبر: ۸۳۱۹۰۸
مشکلات مجتمع بهکده رضوی باید سریع تر حل شود
استاندار خراسان شمالی در نشستی با مدیریت جدید مجتمع بهکده رضوی و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه، بر حل سریع مشکلات این مجتمع تاکید کرد و گفت: مشکلات بهکده رضوی یکبار برای همیشه باید حل شود و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه نیز به تیم جدید مدیریتی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در این نشست مشکلات استمرار یافته مجتمع بهکده رضوی را ناشی از نبود مدیریت درست دانست و اظهار داشت:اینکه چنین سرمایه ای عظیم و با تمام داشته هایش حیف و میل شود به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست لذا اداره کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری موظف است با معرفی دو کارشناس حرفه ای حقوقی و مالی ظرف مدت یک هفته تمامی مشکلات را به صورت مستند رصد و اعلام کنند تا پیگیر مسائل حقوقی آن باشیم.

وی در ادامه سخنان خود از سازمان های مدیریت و برنامه ریزی، جهادکشاورزی و تامین اجتماعی استان خواست تا به تیم جدید مدیریتی برای ادامه کار کمک کنند و افزود:نگاه ما به چنین پروژه هایی واگذاری به بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی هم توان ادامه کار را داشته باشد ما نیز حمایت های لازم را خواهیم داشت.

شجاعی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم برای کمک بیشتر به حل مشکلات بهکده رضوی یک و نیم میلیارد تومان با تخصیص صددرصد اعتبار داده لذا تنها چیزی که از مدیریت جدید بهکده رضوی می خواهیم این است که با مدیریت درست و برنامه ریزی کار را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: مباحث فنی و مدیریتی بهکده رضوی باید با تیم جدید مدیریتی به بهترین شکل اجرا شود و ما حامی شما هستیم به شرطی که شاهد فعالیت های بهکده رضوی باشیم.

شجاعی تصریح کرد: مدیریت یک پروژه به این شکل نیست که نتوانند بدهی های خود را به دستگاه های اجرایی مربوطه و خدمات رسان پرداخت کنند و مدام طلب کمک هم داشته باشند زیرا وقتی هیئت مدیره ای شکل گرفته تمام افراد مجموعه با پذیرفتن مسئولیت آن باید پاسخگو باشند.

شجاعی اظهار داشت:وقتی در چنین پروژه ای بخش خصوصی حضور دارد نباید کم کاری آنان را ما پاسخگو باشیم زیرا چنین کاری انجام نمی دهیم و ازسوی دیگر زمانی که تسهیلاتی دریافت می کنید باید تعهدات آن را نیز بپذیرید.

 

نظر شما