معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

فرمانداران به موضوع ابنیه و راه ها توجه ویژه داشته باشند

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۰:۲۳
کد خبر: ۸۳۳۲۶۷
فرمانداران به موضوع ابنیه و راه ها توجه ویژه داشته باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به موضوع سیل و حوادث ناشی از آن ، فرمانداران در سالجاری به موضوع ابنیه و راه ها توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رجب زاده در کارگروه سیل وطغیان رودخانه های استان در محل سد شیرین دره اظهار داشت:فرمانداران باید بدانند اعتبارات کشور محدود است و باید با انعکاس مشکلات و مراجعات پی در پی به وزارت خانه های مربوطه بتوانند اعتبارات لازم را برای استان اخذ کنند.

رجب زاده بیان کرد:اعضای این کارگروه باید دید اجرایی بهتری نسبت به موضوعات حوزه آب و وضعیت سدها داشته باشند تا در تصمیم سازی های آینده اثرگذار باشند. وی بر انجام مطالعات تخصصی در حوزه آب تاکید کرد و افزود: با انجام مطالعات تخصصی می توانیم در شورای هماهنگی مدیریت بحران تصمیمات تخصصی بگیریم.

رجب زاده مدیریت درست، ارائه اطلاعات دقیق و کمک دستگاه های اجرایی را از عوامل مهم کاهش خسارات ناشی از سیل عنوان کرد.وی تصریح کرد:کارگروه فوق یکی از ۱۴ کارگروه ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان است که وضعیت سدها را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

وی اظهار داشت:طبق پیش بینی های هواشناسی و مدیریت درست آمادگی برای پذیرش سیلاب های آینده را داریم و مشکل خاصی در این خصوص نیست. رجب زاده افزود: پس از بارندگی و سیلاب های اخیر نیاز داشتیم تا با هماهنگی های انجام شده آب سد تخلیه شود.

وی تصریح کرد: به زودی کار اتمام و نصب تجهیزات آبگیری از سد قبل از شروع فصل تابستان توسط شرکت آب و منطقه ای را انجام خواهیم داد هر چند این کار به صورت مقطعی و بدون مشکل در حال انجام است. رجب زاده تاکید کرد: به فکر حل دائمی این مشکل هستیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز