اقدام هوشمندانه و سرعت عمل همیشگی مخابرات، قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۷:۵۶
کد خبر: ۸۳۳۲۸۴
اقدام  هوشمندانه و سرعت عمل همیشگی مخابرات، قابل تقدیر است
مهندس رجب زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جمع مدیران و کارکنان مخابرا ت منطقه خراسان شمالی، مدیریت هوشمندانه مخابرات را قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون عمرانی استانداری در مراسم تجلیل از کارکنان و تکنسینهای فنی مخابرات استان که در محل سالن ویدئو کنفرانس این مجموعه برگزار شد ، با اشاره به وقوع بحران سیل از روزهای پایانی سال 97 و بسیج نیروها و ارگانهای مختلف گفت: یکی از دلایل کاهش تبعات بحران سیل در خراسان شمالی، آمادگی کامل سازمانها و ارگانهای مختلف استان در برابر پیش بینی های اعلام شده و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در مقابله با بحران بود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور به موقع و اقدامات هوشمندانه مجموعه مخابرات ،اظهار داشت: نقش شبکه های ارتباطی در زمان بروز بحران و کنترل و مدیریت آن بسیار قابل توجه بوده و در صورت عدم وجود ارتباط  و شبکه مخابراتی، مدیریت بحران با مشکل مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وابستگی تجهیزات و تاسیسات مختلف حوزه های زیرساختی از جمله برق،مخابرات،آب و ...  بهتر است قبل از وقوع هرگونه بحران در جهت کاهش این وابستگی ها اقدامات لازم صورت گیرد و با انجام آسیب شناسی و عارضه یابی به موقع از تاسیسات و تجهیزات از تبعات بحرانها کاسته شود.

رجب زاده ، هزینه در جهت بهینه سازی تاسیسات مراکز و حوزه های حیاتی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: هرچقدر در حوزه پیشگیری و آموزش هزینه شود قطعا هزینه های وارده در حین بحرانها کاهش خواهد یافت.

انتهای خبر/

سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز