طی مراسمی از نیروهای مخابراتی حاضر در مناطق سیل زده خراسان شمالی، تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۹:۲۹
کد خبر: ۸۳۳۲۸۵
طی مراسمی از نیروهای مخابراتی حاضر در مناطق سیل زده خراسان شمالی، تجلیل شد
در پی وقوع بحران سیل در برخی از مناطق استان خراسان شمالی و تلاش شبانه روزی نیروهای مخابرات منطقه در راستای حفظ و پایداری شبکه ارتباطی، طی مراسمی در مخابرات استان از اکیپهای فنی این مجموعه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،طی آیینی با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیر مخابرات منطقه و جمعی از مسئولین این شرکت ، از کارشناسان و کارکنان فنی این مجموعه که از 28 اسفند ماه به صورت آماده باش کامل در راستای پایداری شبکه مخابراتی بویژه در مناطق سیل زده حضور داشتند،قدردانی شد.

مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه در ابتدای این جلسه با بیان گزارشی از فعالیتهای و تدابیر انجام شده در مجموعه مخابرات استان در مواجه با بحران های احتمالی، خاطر نشان کرد : در طی 22 روز گذشته در هر روز بیش از  60 نفر از نیروها و اکیپهای فنی حوزه های مختلف مخابراتی استان به صورت کامل در حال آماده باش بودند.

 وی افزود: پایداری شبکه ارتباطی استان در طول سال و بویژه در بحران اخیر مدیون تعهد و از خودگذشتگی نیروهای پر تلاش این حوزه می باشد که در هر شرایطی با حضور به موقع و فعال در حال خدمترسانی به مشترکین و شهروندان می باشند.   

مهندس رجب زاده معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت حوزه مخابرات و شبکه های ارتباطی در کنترل و مدیریت بحران ،تلاشهای صادقانه نیروهای فنی این مجموعه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت : با وجود آمادگی کلیه دستگاهها و سازمانها از جمله مجموعه مخابرات ،خوشبختانه در این بحران،استان خراسان شمالی سر بلند بوده است.

انتهای خبر/

سهرابی راد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز