معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛

اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی تفویض شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۶:۲۵
کد خبر: ۸۳۳۹۶۱
اختیارات بیشتری به مدیران شهرستانی تفویض شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از تاکیدات و دستورات استاندار در راستای اثربخشی بیشتر امور ستاد سرمایه گذاری استان ،تفویض اختیار به مدیران شهرستانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید پورعیسی در ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت:نامه ای از سوی معاونت اقتصادی استانداری به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شود که تا اختیارات بیشتری را به مدیران شهرستانی خود تفویض کنند.

وی افزود:در شهرستانها باید تقسیم وظایف انجام شود و متولی تمام امور نیز فرماندار است حتی اگر کاری به تعویق بیفتد باید فرماندار پیگیری آن را انجام دهد.

پورعیسی تصریح کرد:دستگاه های تخصصی نیز در کمک به سرمایه گذاران از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا امور آنان سریع تر انجام شود و مهم تر آنکه زمانی که یک دستگاه تخصصی در مورد حل مشکل یک سرمایه گذار نظری را اعلام می کند همان را مبنای ادامه کار قرار دهید.

وی خاطرنشان کرد:هدف اصلی از برگزاری جلسات ستاد سرمایه گذاری استان این است مشکلاتی که در دستگاه های اجرایی و شهرستانها حل نمی شود در این ستاد با خردجمعی و باتاکید بر اجرای قوانین و مقررات حل شود.

در ادامه این نشست مشکلات چندین سرمایه گذار با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی حل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز