پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز جوان

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۵:۳۷
کد خبر: ۸۳۵۱۵۱
پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز جوان
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی زادروز فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان سخت کوش، خلاق و آتیه ساز استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، متن کامل پیام دکتر محمد علی‌‌‌‌ شجاعی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی به عنوان گوهری ارزشمند در طول عمر آدمی همواره در آموزه های دینی و اسلامی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) مورد تاکید بوده، بطوریکه همواره یکی از گروه های هدف در زمینه مشورت و تصمیم گیری این بزرگواران جوانان بوده اند. جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد؛ یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است. به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری؛ جوانی فصل جوشش آرمان خواهی و ایجاد تغییرات در محیط پیرامون است چرا که اگر غیر از این بود هیچ امیدی به اصلاح در جوامع وجود نداشت؛ آخر گذشت زمان انسان را محافظه کار می کند.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند.

جوانی دوران جنبش، تلاش، کوشش، شور و هیجان است. جوان در فطرت و سرشت خویش، حق گرا و خداگراست و ویژگی هایی نظیر تمایل به ابتکار، خلاقیت و زیبایی دارد و باید زمینه های رشد این خصوصیات فطری برای او فراهم شود.

جوانی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی دوره جوانی است.

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند. نام گذاری میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) با عنوان «روز جوان» اقدامی است که روح بلند و پرانرژی جوانان را با الگویی تابناک پیوند زده و چارچوب رشد و بالندگی جوانان را مشخص کرده است.

یقیناً جوانان آگاه، خلاق، متفکر و اندیشمند، به عنوان بزرگترین سرمایه کشور که با تکیه بر محور ولایت فقیه و زعامت امام خمینی (ره) در جبهه انقلاب شکوهمند اسلامی و 8 سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بودند، امروز نیز در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار دارند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان به تمامی جوانان استان خراسان شمالی، امیدوارم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» نام گذاری شده، با همت جوانان برومند بتوانیم در مسیر افق توسعه مدارانه ای که برای رشد استان ترسیم گردیده؛ گام برداریم و آتیه این سرزمین را در سایه الطاف الهی و بر پایه برنامه ریزی و تفکر آگاهانه بسازیم.

محمدعلی شجاعی

استاندار خراسان شمالی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز