معاون اقتصادی استاندار:

پیشنهاد ثبت شرکت تسهیل گران خراسان شمالی عملیاتی شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۶:۰۶
کد خبر: ۸۳۵۶۵۸
پیشنهاد ثبت شرکت تسهیل گران خراسان شمالی عملیاتی شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در بازدید از یک واحد تولیدی پوشاک واقع در کلاته محمدعلی پهلوان بجنورد، گفت: پیشنهاد ثبت شرکت تسهیل گران خراسان شمالی را می توانیم عملیاتی کنیم تا زمینه لازم برای حمایت از تسهیل گران بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید پورعیسی در این بازدید پس از استماع مشکلات تولید کننده و تسهیل گران حاضر، اظهار داشت: برای حل مشکلات کارگاه های کوچک تولیدی در مناطق حاشیه شهر باید از منابع مالی ارازن قیمت بهره مند شد.

پورعیسی افزود: تسهیل گران استان علاوه بر حمایت برای راه اندازی واحد تولیدی باید برای ایجاد ارتباط میان تولید کننده و بازار کارآمد تلاش کنند و با تقویت واحد تولیدی در ادامه برندسازی را نیز آموزش دهند.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها و ارگان های دولتی که نیاز به تهیه پوشاک دارند باید طی نشستی ظرفیت تولید پوشاک استان برای آنان تشریح شود تا آنان نیاز خود را از واحدهای تولیدی استان تهیه کنند.

وی مطرح کرد: تسهیل گران برای حل مشکلات واحدهای تولیدی می توانند از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان حامی مالی بهره مند شوند.

پورعیسی در مورد ادامه طرح تاب آوری اجتماعی در استان، اظهار داشت: گزارش اقدامات استان در این حوزه طی نامه ای به مرکز ارسال شود تا اعتبار لازم برای ادامه انجام این طرح پیش بینی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز