آموزش ۸۰۰ نیروی آماده به کار توسط فرمانداری‌ها

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۴:۳۱
کد خبر: ۸۳۵۷۴۱
آموزش ۸۰۰ نیروی آماده به کار توسط فرمانداری‌ها
استاندار خراسان شمالی گفت: هر شهرستان 100 نیروی آماده به کار آموزش دیده و جوان را به استان معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی  در جلسه تجلیل از اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان ضمن قدردانی از همراهی مردم در همه بخش ها، اظهارداشت:ارتباط میان مردم و نظام جمهوری اسلامی بسیار خاص و ویژه است که حضور پر خروش مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته به رغم تمامی نداشته ها و مشکلات اقتصادی بیانگر این موضوع بود و در واقع این حضور تمام کننده تلاش ها و برنامه ریزی های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان بود .

وی موج حضور مردمی برای نظام و انقلاب را مانع از امیدواری دشمنان برای گسست میان مردم و انقلاب دانست و افزود: قدردانی اصلی از مردم باید باکار و عمل مسؤولین باشد و تحول در رفتار اداری و مدیریتی به نفع مردم باید انجام شود.

شجاعی یادآورشد: دشمنان ما همیشه امیدوار هستند که نداشته ها و کمبودها باعث گسست بین مردم و نظام شود در حالی که هماهنگی دل و باطن بین مردم و نظام وجود دارد و این ارتباط گسستنی نیست.

استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص نحوه شکل گیری کارگروه تبیین گام دوم انقلاب در استان که از سوی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان پیشنهاد شده بود، دستور پیگیری و بررسی داد و گفت: در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب همچون سایر بیانات مقام معظم رهبری معتقدم تاکیدات رهبری نباید تنها در سربرگ ها و نامه ها نمود داشته باشد بلکه باید عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به سیل اخیر استان اظهار کرد: از روزهای نخست پیگیر جذب اعتبارات برای جبران خسارت های ناشی از سیل بودیم و موارد حساس را به مسئولان کشوری گوشزد کردیم.

استاندارخراسان شمالی افزود: به دولت اعلام کردیم منازل روستایی زیادی در این سیل آسیب دیدند که این به دلیل نبود ساماندهی این موضوع توسط دولت در گذشته بود و همچنین دلیل اینکه گزارشی از تخریب پل در استان گزارش نشد به دلیل نساختن پلی از سوی دولت در استان بوده است .

این مقام مسئول گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری سند توسعه استان به عنوان چراغ راه رشد و پیشرفت استان رونمایی می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: امریکای جاهل پس از 22 بهمن یک حرکتی را انجام داد و آن هم این بود که یکی از اصلی ترین نهادهای حاکمیتی که مظهر قدرت، اقتدار، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بود یعنی سپاه پاسداران را تروریسم اعلام کرد و این اهانت بی‌شرمانه را به سپاه خطاب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست از رتبه برتر این استان در بحث انعکاس اخبار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: در مجموع افزون بر یک هزار عنوان برنامه با 14 هزار و 468 برنامه در طول این ایام در استان اجرا شد و راهپیمایی 22 بهمن در 92 نقطه استان برگزار شد.

 «سالاری» افزود: حماقت دشمنان سبب شد دوباره  روح همدلی و وحدت بین ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران عیان شود.

وی درپایان گفت: به منظور باشکوه برگزار شدن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 201 جلسه با دستگاه‌های زیرمجموعه ستاد، تشکیل شد.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز