دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده جانباختگان سیل

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰:۳۸
کد خبر: ۸۳۶۷۸۸
دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده جانباختگان سیل
استاندار خراسان شمالی بعد از نماز جمعه در سفری به مانه و سملقان از مناطق سیل زده بازدید کرد و با خانواده ۳ جانباخته سیل اخیر دیدار نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در حالی که معاون سیاسی استانداری و فرماندار شهرستان مانه و سملقان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی او را همراهی می کرد؛  هدف از این سفر را بررسی وضعیت منطقه، آشنایی با مشکلات خانواده های سیل زده و رسیدگی به وضعیت معیشتی، مسکن و نحوه امرار معاش آنان عنوان کرد .

وی افزود: تلاش داریم با تخصیص تسهیلات لازم به خانواده قربانیان این حادثه طبیعی، برای اشتغال و توانمندسازی آنان گام موثری برداشته شود.

دکتر شجاعی ادامه داد: ضعف موجود در روستاها ناشی از فقر و عدم وجود درآمد پایدار برای خانوارهای روستایی استان است که باید هرچه سریع‌تر در این مسیر قدم برداشت. 

وی مطرح کرد: درآمد روستاییان خراسان شمالی نسبت به روستاییان دیگر استان ها پایین می باشد که برای افزایش سطح درآمد آنان باید برنامه ریزی هدفمندی صورت گیرد و اقدامات دولت در این حوزه جدی تر شود.

دکتر شجاعی افزود: راه، ابنیه و مسکن روستایی از اولویت های استان در بازسازی مناطق سیل زده می باشد تا در بحران های احتمالی آینده شاهد این گونه خسارت ها نباشیم.

شایان ذکر است؛ استاندار خراسان شمالی در پاسخ به درخواست تعدادی از اهالی روستای چهل گذر از مسیر ارتباطی این روستا بازدید کرد و مقرر گردید طی روزهای آینده موضوع احداث راهی مناسب پیگیری و اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز