در نشست معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی( ره) با معاون سیاسی اعلام شد :

توزیع هزار دام و ۱۲ هزار لوازم خانگی برای مردم مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۲:۵۴
کد خبر: ۸۳۷۲۶۸
توزیع هزار دام و ۱۲ هزار لوازم خانگی برای مردم مناطق سیل زده
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:استاندار خراسان شمالی چندی پیش با رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی( ره) دیدار داشتند که مصوباتی برای کمک مناطق سیل زده استان به تصویب رسید که به زودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی( ره) اظهار داشت:مبنای تصمیم گیری ما برای اجرایی شدن این مصوبات، دستور استاندار است که بنا به نظر دکتر شجاعی تمامی امور و اقدامات باید به صورت یکپارچه ، ضابطه مند و مدیریت واحد استانی انجام شود.

وی تصریح کرد: ساخت راه ، ابنیه و مسکن از اولویت های اصلی ما برای مناطق سیل زده استان است لذا دستگاه های اجرایی متولی باید وظایف را تقسیم بندی کنند تا از موازی کاری جلوگیری شود. حیاتی تصریح کرد:انبار برای نگهداری این کالاها تا زمان تحویل دیده شده که با سازد کار استانی و برش شهرستانی توزیع می شود.

در این نشست معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی( ره) نیز از ارائه بسته حمایتی این نهاد برای خراسان شمالی خبر داد و گفت:۲هزار بسته لوازم خانگی شامل ۶قلم کالا( یخچال، فرش، گاز، پتو، سرویس قابلمه و ظروف) ؛ یکهزار دام و ۲هزار بسته لوازم التحریر بین مردم مناطق سیل زده این استان توزیع می شود.

سید امیر حسین مدنی افزود:به جز استان خوزستان، برای استانهای سیل زده گلستان، مازندران، لرستان ، ایلام ، فارس و خراسان شمالی ۱۸ هزار بسته لوازم خانگی و ۸هزار دام توزیع خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: محوریت کار و ارائه لیست خانواده های نیازمند با استانداری و توزیع و حمل و نقل کالا ها با ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.

 

نظر شما