پدری که به‌یک‌باره صاحب ۲۲۰ فرزند شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۵:۵۱
کد خبر: ۸۳۷۴۹۰
پدری که به‌یک‌باره صاحب ۲۲۰ فرزند شد
نیکوکار بجنورد با پذیرش ۲۲۰ یتیم به جمع خیران کمیته امداد خراسان شمالی پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این خیر فرهنگی که عضو هیئت‌علمی یکی از دانشگاهان تهران است شش ماهی می‌شود که همکاری خودش را با کمیته امداد آغاز کرده است. همکاری که سرآغازش خدمت‌رسانی همراه با همدلی پدرانه است.

 وی هدفش را کار خیر و دستگیری از خانواده‌های ایتام و بیماران عنوان می‌کند و می‌گوید: من از سال‌ها پیش با پیروی از منش خانوادگی‌ام در کار خیر مشارکت داشتم، اما به‌تازگی با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شده‌ام.

وی این آشنایی بابرکت را مدیون عنایت خداوند متعال می‌داند و می‌گوید: طرح اکرام یکی از اقدامات مناسب کمیته امداد برای کمک به ایتام و ایجاد رابطه معنوی و عاطفی با این کودکان است.

این نیکوکار علاوه بر حمایت از ایتام هم‌اکنون در طرح محسنین نیز مشارکتی فعال دارد و درمجموع ۲۲۰ یتیم و فرزند دارای سرپرست بیمار را تحت حمایت مادی و معنوی خود گرفته است.

وی ادامه می‌دهد: من ماهانه برای هر کودک تحت حمایتم ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌ام و درمجموع ۲۲ میلیون تومان در هرماه به‌حساب این کودکان نیازمند واریز می‌کنم.

این نیکوکار تنها به واریز کمک‌ها به‌حساب کودکان تحت حمایتش اکتفا نکرده و تاکنون بازدیدهای مختلفی نیز از وضعیت زندگی خانواده‌های یتیم داشته است.

این در حالی است که این نیکوکار با دیدار با خانواده‌های دارای مشکل در حوزه درمانی نیز توانسته کمک‌های قابل‌توجهی را ارائه کند.

وی می‌افزاید: در بازدیدی که از خانواده‌های نیازمند داشتم با یتیمی آشنا شدم که نیازمند ۲۴ میلیون تومان برای تأمین کمک‌هزینه درمانی بود که خوشبختانه با یاری خداوند توانستم هزینه درمانی این فرد را پرداخت کردم.

این خیر هم‌اکنون کمک به ساخت منازل چند کودک یتیم را نیز دست اقدام دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز