مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد؛

بیمه پایه ۱۶ هزار مددجوی شهری به بیمه سلامت واگذار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۱:۲۰
کد خبر: ۸۳۷۷۴۱
بیمه پایه ۱۶ هزار مددجوی شهری به بیمه سلامت واگذار شد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برنامه جدید این نهاد در خصوص یکپارچه شدن بیمه درمان تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: بیمه پایه ۱۶ هزار مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد به بیمه سلامت واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۵ هزار و ۲۰۶ خانوار مددجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار شهری و مابقی روستایی هستند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بیمه سلامت خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم‌نامه بیمه پایه مددجویان شهری زیرپوشش سازمان بیمه سلامت قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این اقدام باهدف ایجاد یکپارچگی در نظام بیمه‌ای و درمان مددجویان و همچنین جلوگیری از همپوشانی بیمه‌ای آنان انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: مددجویان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر نیز طی سال‌های گذشته از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کردند که هم‌اکنون چهار شهرستان بجنورد، اسفراین، شیروان و آشخانه با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر مشمول این طرح شدند.

 الهی راد با تأکید بر اینکه انتقال بیمه هیچ هزینه‌ای را برای مددجویان ندارد، افزود: دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان به‌صورت رایگان صدور می‌شود و تا زمان صدور دفترچه تمامی خدمات بیمه‌ای و درمان با دفترچه امداد انجام می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خدمات بیماران صعب‌العلاج نیز به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود، ادامه داد: ازاین‌پس با تمرکز کمیته امداد روی بیمه تکمیلی، خدمات بیمه مکمل مددجویان ارتقا خواهد یافت.

وی درباره کارکنان شاغل در حوزه بیمه پایه مددجویان نیز گفت: در صورت نیاز این کارکنان به سازمان بیمه سلامت منتقل و یا در سایر بخش‌های کمیته امداد مشغول به کارمی شوند.

انتهای پیام/

سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز