برگزاری کارگاه‌ و ژورنال کلاب‌های پزشکی همزمان با آغاز هفته آموزش در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۲:۵۷
کد خبر: ۸۳۸۸۸۰
برگزاری کارگاه‌ و ژورنال کلاب‌های پزشکی همزمان با آغاز هفته آموزش در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته آموزش در این دانشگاه برنامه‌های متنوع آموزشی مرتبط با این حوزه از جمله کارگاه‌ و ژورنال کلاب‌های پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا صفدری با بیان اینکه در هفته آموزش برنامه‌های مختلفی در سطح معاونت آموزشی و دانشکده‌های دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت نقش و جایگاه آموزش، روزهای نهم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری به عنوان هفته آموزش اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: مراسم هفته آموزش در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از روز هفتم تا دهم اردیبهشت ماه هر روز در یکی از دانشکده‌ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم روز شنبه هفتم اردیبهشت در دانشکده دندانپزشکی با عنوان توانمندسازی اساتید، برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برنامه روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی با عنوان توسعه آموزش بالینی پیش بینی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: روز دوشنبه نهم اردیبهشت در دانشکده بهداشت با عنوان توسعه آموزش مجازی و روز سه شنبه دهم اردیبهشت در دانشکده پرستاری و مامایی با عنوان آموزش و پاسخگویی اجتماعی (تلفیق آموزش، درمان و بهداشت) برگزار می شود.

دکتر صفدری اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های هفته آموزش می‌توان به بازدید معاون آموزشی دانشگاه از دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و دندانپزشکی و هم‌اندیشی با اعضای هیات علمی و مدیران هر یک از این دانشکده‌ها جهت رفع موانع و مشکلات موجود در زمینه آموزش اشاره کرد.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ژورنال کلاب‌های مختلف با موضوع آموزش علوم پزشکی، ارائه فرآیندهای آموزشی برتر کشوری، ارائه ایده‌های نو آورانه آموزشی دانشجویی را از دیگر برنامه های محوری هفته آموزش در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در هر یک از دانشکده‌های زیر مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه، آیین‌ تقدیر از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین با تاکید بر تقدیر از فرآیندهای آموزشی برتر دانشگاهی و دانشجویان استعداد درخشان و المپیادی فعال در عرصه‌ی آموزش، متناسب با موضوعات هر یک از روزهای هفته پیش بینی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: اعزام تعدادی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه جهت حضور در بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در تهران و همچنین برپایی غرفه دستاوردهای آموزشی دانشگاه از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته آموزش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز