دانشگاه های اجتماعی نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۷:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۹۰۶
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه های اجتماعی و موثر نسبت به جامعه پیرامونی خود بی تفاوت نیستند بلکه به دنبال راه کار های برای حل مشکلات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدهادی عسکری در آیین افتتاحیه نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون کشور به دنبال چنین مراکز آموزش عالی است و رویکرد این مدیریت نیز در این راستا است تا این امر مهم در بین جامعه دانشگاهی محقق شود.

وی با بیان اینکه زیست دانشجویی یکی از ارکان کلیدی برای تحقق دانشگاه های اجتماعی است افزود: باید متناسب با رشد جامعه این امر نیز به سرانجام برسد ، ایجاد دانشگاه های اجتماعی جزء انتظار جامعه نیز است.

وی با بیان اینکه باید حیات اجتماعی جدید ایجاد کنیم اظهار کرد: دانشجویان، اساتید ، نخبه ها و هنرمندان باید مسائل و مشکلات جامعه را در زمینه های مختلف رصد کنند و برای برطرف شدن آن راه کار های عملی و علمی ارائه دهند که این از این قشر انتظار است.

وی تصریح کرد: دختران و زنان نیمی از جمعیت فعال و پر توان جامعه هستند که نیاز است به اشتغال این قشر نیز توجه کرد.

وی اشاره ای به پوشاک و زیور آلات نیز کرد و افزود: این امر باید مورد توجه طراحان و تولید کننده ها قرار گیرد و ما نیز باید زمینه رشد و تعالی قشر دانشجوی در این زمینه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان و کارآفرینان بسیار توانمند در زمینه مد و لباس داریم تصریح کرد: دولت و دستگاه ها باید زمینه فعالیت  را بیشتر فراهم کنند تا  کسب و کار های جدید نیز بیشتر رونق یابد

وی گفت: نمایشگاه توانمندی های دانشجوهای دختر در زمینه مد و لباس بهترین فرصت برای نشان دادن ایده و خلاقیت است که این امر یک کار ارزشی است و این قشر باید از این فرصت استفاده کنند و توانمندی های خود را به رخ بکشانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز