تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده خراسان شمالی در جشنواره ملی امتنان

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۴۱۰۵۴
تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده خراسان شمالی در جشنواره ملی امتنان
شرکت پارسیان سلامت گستر شیروان واحد نمونه کارگری خراسان شمالی در بخش خدمات برگزیده سی امین جشنواره ملی امتنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب و تجلیل از شرکت پارسیان سلامت گستر شیروان  بعنوان واحد نمونه کار این  استان در بخش خدمات ، در سی امین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌ها‌ی نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: سی‌امین جشنواره «امتنان از نخبگان کار و تولید» در راستای ارتقاء فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت ونوآوری وایجاد انگیزه به منظور ارتقاء سطح بهره وری در بین کارگران و در  سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار  شده است . 

نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شاخص های معرفی و ارزیابی این واحد نمونه کار استان را ارائه خدمات گردشگری سلامت در بخش توریستی درمانی، بهداشتی و طب کار به مراکز صنعتی، جذب نیروی تخصصی و اشتغالزایی بالا و ارائه آموزشهای تخصصی و شغلی جهت کارگران و کارکنان شرکت، اخذ گواهینامه های معتبر زیست محیطی ، انجام تحقیقات و پژوهشهای بین المللی و اجرای آیین نامه ها و دستور العمل های حفاظت فنی و بهداشت در محیط کار  اعلام کرد . 

وی افزود: افراد برگزیده سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در مراسمی با حضور رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مورد تجلیل قرار گرفتند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز