وزیر کشور؛

مدیریت خوب استاندار موجب کاهش خسارت سیل در خراسان شمالی شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۹:۴۱
کد خبر: ۸۴۱۵۱۸
مدیریت خوب استاندار موجب کاهش خسارت سیل در خراسان شمالی شد
وزیر کشور در خراسان شمالی گفت: مدیریت خوب و پیشگیرانه استاندار موجب کاهش خسارت سیل در خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای قزل قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقات موثر مدیریت خوب استان در حادثه سیل اخیر کاهش تلفات جانی در استان بود.

رحمانی فضلی افزود: بنده بیگانه با قوانین و مقررات نیستم و میدانم انجام بسیاری از کارها در کشور نیازمند اراده و پایبندی به تعهدات است که این ویژگی در استاندار خراسان شمالی وجود دارد.

وی ادامه داد: به رغم حجم بالای سیل در خراسان شمالی اما خسارت ها در حوزه انسانی و اقتصادی کم بود و این به دلیل مدیریت خوب استاندار و مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی بود که توانستند با پیش بینی های لازم از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری کنند.

رحمانی فضلی با تاکید بر جبران سریع خسارت ها، تصریح کرد: در بازدیدی که از مناطق سیل زده شهرستان مانه و سملقان داشتم متوجه خسارت جدی سیل به منازل خشتی و گلی خسارت شدم.

وی تصریح کرد: ادامه زندگی در این منازل بسیار خطرناک است و باید سریعا تخریب و بازسازی شود.

رحمانی فضلی اشاره داشت: در سیل اخیر زیرساخت های استان  هم دچار آسیب شدند. وی تاکید کرد: زیرساخت ابنیه راه های دسترسی روستایی مانند پل در استان بسیار ضعیف است و مردم روستا در سیل اخیر برای رفت و آمد دچار زحمت شده اند.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: با برآورد سریع استان پیگیری ها آغاز و زیرساخت ها به سرعت ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز